poniedziałek, 5 marca 2012

Colors of spring

Mówcie co chcecie, u mnie wiosna w pełni. Przynajmniej kolorystycznie. Bo choć na dworze szaleje przeszywający wiatr, w wyobraźni tworzę sobie kombinacje błękitnego nieba, soczyście zielonej trawy i idealnie żółtego słońca. Co oczywiście odzwierciedla się w moich stylizacjach.

Ruszyła druga edycja konkursu Lenora&Avanti, komu podoba się moje połączenie, proszę o głos KLIK. (Galeria -> Szukacie mnie: Kamila Banaszczyk, aktualnie na 5 stronie -> Zobacz -> Głosuj).
Miło by mi było znaleźć się chociaż w pierwszej dwudziestce :)

English translation below






marynarka: second hand
spódnica: InLoveWithFashion
koszulka: second hand
szpilki: allegro
okulary: allegro
pierścionki, broszka: katherine.pl
bransoletki: moje rękodzieło 

Say what you will, spring is in full. At least because of the colors. So what, that the piercing wind rages outside, in my imagination I create a combination of blue sky, lush green grass and perfectly yellow sun. Which of course is reflected in my styling.

106 komentarzy:

  1. Piękny kolor spódniczki :) w ogóle bardzo ładny i wiosenny zestaw - świetne pierścionki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie, wiosennie :> Cudna spódniczka !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, ja czekam właśnie na takie kolory i taką pogodę! :)
    Kochanaaaa - wyglądasz świetnie, spódnica + pierścionki w połączeniu z całością wyglądają rewelacyjnie!!!
    Możesz być śmiało moją idealną i kolorową Pani Wiosną! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ! Cudowny kolor spódniczki i świetne buty (:
    Jeśli chodzi o moje oczy jest to efekt opanowywania programu GIMP (:

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna spódnica i marynarka^^ ale mi by było jeszcze zimno w takim zestawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. w najbliższym czasie pojawi się instrucja po mojemu :P
    świetna spódniczka <3
    pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaa!.. miałam kupic sobie ten zielony pierścionek, kurde właśnie zaczynam żałować, że tego nie zrobiłam ..;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, aż czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory! spódniczka piękna, super

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosennie i uroczo :D uwielbiam ten twój uśmiech :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajna stylizacja!:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję tutaj wiosnę!!
    świetna spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. a próbowałaś szampony koloryzujące są jeszcze kremy bez amoniaku z palette chyba :)?

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę że wiosna pełną parą i kolejny śliczny-wiosenny outifit :) ah, aż sama powinnam coś stworzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że szykujesz się do wiosny i lata. Słusznie! Kolory Ci służą, spódnica robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie Ty znajdujesz takie piekne marynarki w lumpeksach!? <3 Ostatnio ta żólta, teraz ta, zazdroszcze! :D

    Jak się robi takie coś do fanpage na facebooku jak Ty masz w notce? :>> :*

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne połączenie kolorów! ;3

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz ślicznie, w szczególności podoba mi się spódnica! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna spódniczka :) śliczne buty :):) wpadniesz do mnie ? może się poobserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory świetnie do siebie pasują!:)
    Dodałam post!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tak patrzę n ciebie, to po prostu czuję wiosnę! super że zrobiłaś taką stylizację, jest świetna i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzieki! : * Jak będę pisać nową notke to sprobuje. Jak mi nie wyjdzie to będę pytac! : ** :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A dostałam go kilka miesięcy temu :) Jeszcze nie miałam okazji go nigdzie założyć nawet :)
    Nie wiem co lepsze biżu( pierścionki), spódniczka czy marynara :D

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna spódnica, idealna na wiosnę <3!

    OdpowiedzUsuń
  25. KOCHHHAM TE TWOJE WŁOSY :))
    zestaw jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie Ci w tej spódniczce :D

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna ta spódniczka i marynarka też! świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, wiosnę u Ciebie czuję, świetnie! : ))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz wspaniale! Piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. you look so pretty!!
    I would love it, if we follow each other.. :)
    http://cherriesfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. No to teraz mogę już oficjalnie powiedzieć, że przybyła do nas Wiosna, bo ty nią jesteś:) Pięknie wyglądasz! Uwielbiam cię w radosnych kolorkach♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz prześlicznie te kolorki mnie oszałamiają;) aj i już mówiłam, przy okazji poprzedniego zestawu, ale twoje pazurki są dla mnie inspiracją, po prostu są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  33. te kolorki takie spokojne i idealne butki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jakie piękne ciuchy masz na sobie! I bransoletki - <3

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudnie, aż mi się cieplutko zrobiło :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie zestawiłaś te jakże wiosenne kolory:) Bardzo fajne dodatki. Nawet twoje paznokcie poczuły wiosnę:p

    OdpowiedzUsuń
  37. jak zawsze ślicznie wyglądasz :)
    cudna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie!! :) tak wiosennie :) ps.cudna kolorystyka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. u look gorgeous, love your skirt
    diannetho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. super cute outfit !
    xx
    http://confettifashionblog.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach, jak wiosennie i kolorowo :) Bardzo ladnie wygladasz, pozdrawiam i zaczynam obserwowac :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję!:) ładnie wyglądasz tak wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny kolor ma ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne buciki!

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam takie połączenie kolorów.
    jest taaak żywo i radośnie!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna spódniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. piękne kolorki!<3 jak wiosennie i kolorowo- świetny set<3

    OdpowiedzUsuń
  48. Great outfit! And you have beautiful hair!!

    My Blog: MyFashionMind

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki wielkie za komentarz :) Fajne połączenie kolorów nie pomyślałabym o takim szczerze powiedziawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. moje kliknięcie oczywiście już masz :)
    podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  51. nie bransoletka wykonana jest z skręcanego sznurka z bawełny i wiskozy tzw. sutasz
    widze że u Ciebie w stylizacji wiosna w pełni xD

    OdpowiedzUsuń
  52. oooooooooooooooooo ten zestaw jest genialny :) ta marynarka podoba mi się coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajna wiosenna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja ;D
    W sam raz na wiosnę (:

    OdpowiedzUsuń
  55. nigdy nie łączyłam niebieskiego z zielonym;) a wyszło u Ciebie fajnie :) Super stylizacja;) dodaję do obserwowanych:) jeśli chcesz też możesz mojego bloga dodać:)

    OdpowiedzUsuń
  56. tak mojego projektu :) Dzięki za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  57. Tak mojego projektu. Dzięki za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  58. co jak co, ale spódniczka podoba mi się najbardziej!Przepiękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  59. fajna marynarka ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale ładne kolorki :)
    Spódniczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  61. ah jak łądnie, wspaniale kolory , az miło popatrzec!

    OdpowiedzUsuń
  62. aa u Ciebie juz tak cieplo ;o ? zazdroszcze, super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję w jej imieniu :* zestaw jest sliczny, wiosenny, az chce sie zyc i skaaakać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękna spódniczka, fantastyczny kolor.
    Bardzo fajnie zestawiłaś ze sobą barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zazdroszczę spódnicy !! Piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo podoba mi się biżuteria !

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale super secik! i te okularki :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Moje wymarzone lustro miało być trochę inne: bardziej wpadający koolor w stare złoto ;) Ale nie mogłam znaleźć takiego:/

    Spódniczka jest przepiękna! Ten kolor,iście wiosenny! Twój zestaw jest bardzo kolorowy, a ja takich unikach,bo nie czuję się dobrze:) Ale za to Ty wyglądasz w nich niesamowicie:)
    PRzyszła Wiosenka;*

    OdpowiedzUsuń
  69. świetna marynarka i spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  70. NEW POST!!
    I invite U to see it!

    OdpowiedzUsuń
  71. ładnie, ślicznie, idealnie!
    fantastyczny zestaw + urocze dodatki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. You look amazing! Love the combination of colors.
    I love your skirt <3
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  73. Your skirt is so pretty, I love the blue color and your shoes are great too :)

    OdpowiedzUsuń
  74. dodajemy się :)?

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak ślicznie! Genialne połączenie tych wszystkich kolorów:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Oj chce sie wiosny! Bardzo!
    A patrząc na Twoje fotki mam wrażenie, że maj już za rogiem :)

    OdpowiedzUsuń
  77. zdecydowanie można się zgubić :D
    świetna spódnica, idealny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  78. cudnie wyglądasz Kochana! bardzo pozytywny outfit! podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  79. super spódniczka i ogólny całokształt

    OdpowiedzUsuń
  80. Nice skirt!!!

    Kisses
    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. połączenie tych kolorów wydaje sie dosyć niebezpieczne, ale tutaj wyszło świetnie:) a no i piękna biżuteria.

    zapraszam do mnie
    http://mademoiselletralalala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne połączenie kolorów! uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  83. to jest mega! chyba Twoja najlepsza stylizacja :))

    obserwujemy?
    http://szafa-oli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale genialnie wyglądasz ! Normalnie zakochałam się ! ;D

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.