czwartek, 9 sierpnia 2012

Why not take all of me?

Pamiętacie czasy, kiedy dodawałam posta co dwa dni? I to w czasie trwania semestru! Do dzisiaj nie wiem, jak udało mi się to wszystko pogodzić. Ale z racji tego, że teraz W KOŃCU zaczynam moje wakacje (jutro ostatni dzień praktyk!), będę mieć mnóstwo czasu, żeby robić zdjęcia i częściej dodawać posty. 
Teraz możecie w komentarzach wyrazić swoją radość ;)))







koszula: next
spódnica: hopsack (sh)
kapelusz: sklep nad morzem
baleriny: allegro
kopertówka: sh
pierścionki: katherine.pl

Do you remember the times, when I posted a look every two days? And it was during the semester! To this day I don't know how I manage to do it. Due to the fact that FINALLY I'm starting my vacation (tomorrow's the last day of my practice!), I will have plenty of time to take photos and add posts more often. Now you can express your joy in comments ;))))

79 komentarzy:

  1. świetna koszula i baleriny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, ten post jest genialny! podoba mi sie bardzo prostota i zarazem wyrazistość poszczególnych elementów ubrania. Swietnie wygladaja baleriny i kosmyki twoich cudnych własów wyplywajacych spod kapelusza. chyba wszedzie poznalabym cie po tym nakryciu głowy. kapelusze to fantastyczna rzecz dla ciebie! o usmiechu, który chwyta za serce - rozwodziłam sie juz wiele razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż się ciepło robi na sercu od takich komentarzy. wiem, że brzmi to sucho, zazwyczaj za takie szczerze komplementy wolę dziękować w cztery oczy, jednak internet może być zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem w tym wypadku. więc dziękuję wirtualnie, po stokroć dziękuję!
      :*

      Usuń
  3. ooooł jeeee. cieszymy się:))) bo lubimy tu wpadać i patrzeć jak słodko łączysz mega kobiecie fasony z męskim szykiem.
    super!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dalej będziesz wrzucać takie fantastyczne looki to ja się cieszę !! :D
    Pozdrawiam
    Monika;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest rewelacyjna! : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tej spódnicy ;)) Ogólnie bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. te baleriny są prześliczne,bardzo podobne w swojej kolekcji ma Prada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz! Mi spodobała się koszula no i kapelusz z twojej niekończące się kolekcji;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę uważasz to za dobry pomysł, bym okazywała radość na myśl o tym, że postarasz się częściej dodawać posty? :D Awwwwww. Baaaardzo, ale to baaaaardzo się cieszę. To szczęście aż mnie rozpiera! :D Super!
    Jak kilka komentarzy wyżej, muszę wspomnieć, że jestem pod wrażeniem, jak łączysz mega kobiece fasony z męskim szykiem. Lubię takie paradoksalne, niecodzienne połączenia! ♥ Piękna spódnica, a koszula... cud! Dzięki Tobie na nowo przekonuję się do kopertówek, które kiedyś miałam za niepraktyczne i 'nieporęczne' :D Super kolor lakieru na paznokciach, a co do kapeluszy... to czy Ty, kochana, orientujesz się, ile już ich masz? :D
    W skrzynce odbiorczej czeka na Ciebie... niespodzianka! Tylko się nie przeraź, ile tego jest! :*
    Całuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. you're looking great, this look is so boho and chic, love it

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są te balerinki!
    W ogóle fajny set!
    Pozdrowienia od szczecinianki dla szczecinianki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny blog! zapraszam do obserwowania stylesentient :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kapelusz masz bossski! :)


    dodaje bloga do obserwowanych i zapraszam rowniez do polubienia mojego

    http://colinline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący zestaw. Najbardziej podoba mi się koszula, jest świetna!
    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ty jesteś uśmiechnięta, super !
    Śliczna ta spódnica, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy outfit, masz przepiękne włosy!! :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze uśmiechnięta! bardzo to lubię :)
    buty i torebka są świetne! klasyczny zestaw, ale urozmaicony fajnymi dodatkami - super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. love you outfit! gorgeous combination :DD

    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com/
    and if you like it, feel free to click that follow button pretty! ^^)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo no to świetniee! :D
    uwielbiam twoje stroje, jesteś cuuudowna, zawsze wyglądasz świetnie! a o włosach to już nie wspomnę! ♥

    ojtamojtam, kiedyś będzie ten pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba połączenie koszuli ze spódnicą maxi.:)
    zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny zestaw, osobiście zawsze wolę maxi która jest naprawdę MAX jak chodzi o długość, jednak co tu wybredzać, cudo z sh zawsze pozostaje cudem:> a koszula przepiękna! też często się zastanawiałam jak udaje Ci się tak często dodawać posty;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladasz zjawiskowo, piękna spódnica! zestaw jest genialny!
    masz piękne włosy! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :) Uwielbiam twoje włosy! Czekam na dalsze posty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobaja mi sie spodnice maxi ale niestety na mnie jakos nie wygladaja tak dobrze :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. połączenie koszuli i spódnicy jest świetne! super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Podoba mi się.

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. The sheer shirt is amazing :D I really love the sophisticated touch that gives to all the outfit!
    Hope you'll visit my blog and tell me what you think!

    xoxo
    http://follementefashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  29. Maxi ! Bardzo lubię takie spódniczki ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz dziewczyno!:) / styleatthecity

    OdpowiedzUsuń
  31. nie lubię mojego uśmiechu ;p
    ale ładny zestaw, ten melonik odgrywa mega rolę w całym secie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz w spódnicach maxi:) Masz cudowne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  33. wielbię kapelusz <3
    zapraszam do siebie na octfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Great look, you accessorise it so well. Love it!
    R xo
    Toujoursfabulous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. amazing outfit :)
    love it all :)

    thanks for nice comment on my blog :)

    I follow your blog now :)

    tamaritza.blogsp;ot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. No tak nie zawsze jest łatwo pogodzić wiele spraw...
    Fajna stylizacja :)
    A najbardziej podoba mi się kapelusz, muszę kupić podobny :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarna maxi dobra na wszystko! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. generalnie tak, ale to była moja ulubiona bluzka :)

    Świetną masz tą spódnice ;) Genialnie w niej wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  39. nice maxi skirt and I love your hair - the curls are so beautiful in a natural way xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    Win $300 to spend on Boticca on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  40. Staram się, ale wiesz jak to wychodzi w codziennym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. a jednak mogą :)
    ślicznie wygladasz i plus za radośc jaka z Ciebie bije :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ale cudowne włosy rajuuu *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna koperta :)

    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. cudnie ci we wszystkich kapeluszach kochana:):*
    świetne zdjęcia:*:**:
    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:*:**:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny outfit masz piękne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne połączenie i do tego kapelusz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz;) spódnica prezentuje się super;)

    p.s. zapraszam Cię do odwiedzin mojej szafy, może znajdziesz coś dla siebie;)
    http://szafa.pl/profil/SecretGar

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie 'babcine' torebki!
    Tez kilka dni temu skończyłam praktyki, ale ciągle wynajduję sobie jakieś absorbujące zajęcia i za bardzo nie odczułam jeszcze wolnego.

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz bardzo fajnie :) bardzo fajna koszula.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciężko mi się do nich przyzwyczaić, niezbyt pasują mi do twarzy, najlepiej chyba jednak jest mi w pilotkach;>

    A Ty jak zwykle uśmiechnięta na każdym zdjęciu od ucha do ucha, napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  51. fantastyczne połączenie! wyglądasz uroczo :3

    OdpowiedzUsuń
  52. Wygladasz przeuroczo, kapelusik i bluzeczka w stylu vintage sa swietne :-) Masz przepiekne wlosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. jejej co za radość, że będziesz pisać częściej !! ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. Super outfit ! ;)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. świetna stylizacja, kapelusik wygląda uroczo :)

    dziękuję za komentarz, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  56. wiem, że czytałaś to setki razy ale wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  57. bardzo się cieszymy:D


    b.ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyrażam radość swą ogromną hurrrrra! :-) Nie no wyglądasz rewelacyjnie - zawsze rewelacyjnie! <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetny zestaw!
    Ps. Masz cudowne włosy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana super wyglądasz w kapeluszu! :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  61. zapraszam na post z nowymi nabytkami:)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny zestaw :)
    zapraszam :
    http://myy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. nie jestem fanką nakryć głowy ale całą resztę bardzo chętnie bym przygarnęła:)
    bardzo fajnie wyglądasz:) a baleriny mają fantastyczną kokardę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. http://fresh-look-fashion.blogspot.com/ serdecznie zapraszam!:)

    +dodaj do obserwowanych,odwdzięczę się

    OdpowiedzUsuń
  65. świetna stylizacja! :) zapraszam do nas:) http://enjoyourfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.