środa, 21 listopada 2012

Source of inspiration

Na świecie jest siedem miliardów ludzi. Wszyscy żyją w innym otoczeniu, spotykają na swojej drodze różnych ludzi, dotykają ich odmienne sytuacje i problemy. To właśnie te zmienne kreują nasz świat i sprawiają, że każdy człowiek jest inny. 
Nie sposób umieć wszystko i wiedzieć wszystko najlepiej. Zawsze znajdzie się ktoś, kto wymyśli coś, na co my nigdy byśmy nie wpadli, ograniczeni przez naszą rzeczywistość. I w tym momencie ta osoba staje się naszą inspiracją.
Dlatego właśnie stworzyłam tego bloga. Nie po to, aby pokazywać nowe trendy i must have na sezon. Po prostu czasami fajnie jest być czyjąś inspiracją, choć na jeden dzień :-)
A propos moich inspiracji: nigdy bym nie pomyślała, żeby wkładać sobie tylko fragment koszuli za pasek jak  JestemKasia, a pomysł na kawiorowe pazurki podpatrzyłam u Dżastalandii









sweterek: sh
koszula: sh
spodnie: sh
kopertówka: sh
koturny: allegro
zegarek: wygrany u Motive&Reason
pasek: House
biżuteria: katherine.pl

64 komentarze:

  1. wyglądasz uroczo :) kolczyki i torebka najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jak mi się podoba twój styl!!!! no masakra, masz genialny gust!; )

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! te kolczyki są świetne :) moja śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaką masz cudną bluzkę! I jednak dobrze ci we wszystkich nakryciach głowy, nie tylko w kapeluszach :) na pewno inspirujesz wieu ludzi swoim stylem, blogiem, pomysłami, usmiechem. Nie tylko przez jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze wyglądasz tak optymistycznie! Pozazdrościć!
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi sie podobaja Twoje lekkie proste outfity :)]

    a co do pociagow..ehh, moze masz racje ale ja juz po prostu nie widze zadnej zalety podrozowania pociagami, jezdze nimi dzien w dzien od kilku lat i po prostu mam dosc;d

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie!oj tak zgodzę się że zawsze wyglądasz optymistycznie,wesoło tak dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz uroczo!:)) wg pozazdrościć też tak dobrze chciałabym wyglądać w czapce!! :PP

    oj widze ze w sprawie bloga nadajemy na tej samej fali:) również stworzyłam go po to aby pokazać cząstkę mnie w postaci stylu a nie to co aktualnie jest w modzie;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! ; ) : ) Uwielbiam Twoje dziewczęce stroje, są cudne. Też widzę powracasz myślami do cieplejszych dni : ) mam nadzieję, że widzimy się w sobotę? ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! piękna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ty jesteś inspiracją każdym swoim postem.
    Nie wiem jaki to styl- romantyczno-etniczno-retro...?? ale na prawdę nie wiele jest dziewczyn, które potrafią takie coś stworzyć. Jestem zauroczona i nie myśl sobie, że Ci słodzę, po prostu cię podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no bije od Ciebie świetnym optymizmem.. brawo :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepiej z trendów wybierać tylko to co nam sie podoba :) przecież chyba każdy woli być indywidualistą a nie kolejną kopią...
    śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja bardzo lubię wkładać w ten sposób koszule za pasek!:)

    Koszula i sweterek śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczna koszula i kopertówka <3 i to z Sh ! Zazdroszczę takiego zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie :) świetne dodatki :D

    Zapraszamy na konkurs ;) Do wygrania 25 voucherów na okulary Firmoo.
    http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaale przepiękna koszula!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie Ci w tej czapeczce :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prze urocza kopertówka! :) całość bardzo na plus!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze napisane i ładny outfit. Zainspirowałaś mnie żeby ubrać jutro koszulę w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  21. super cute!!
    xx

    blog: www.aroundlucia.com
    store: www.shoplumo.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna koszula;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia,a kopertówka cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie jesteś inspirująca! :) uroczo wyglądasz :) Obserwuję i byłoby mi miło jakby i Tobie do gustu przypadł mój blog :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Koszulę i torebkę to Ty masz genialną! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowna biżu
    ♥ ♥ ♥
    POZDROWIENIA;*:*:* ola

    OdpowiedzUsuń
  27. kolorek na paznokciach bardzo oryginalny <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ale śliczna koszula <3. wyglądasz super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem wielką fanką tego zestawu i jeansów! Też mam taką czapę, ale zdecydowanie lepiej wyzgląda z burzą twoich loków ;) pozdrawiam!!!

    ...naszukałam się ciebie torchę! Dlaczego nie dodajesz już linka do swego bloga na szafach? Więc rozpisałam się i tu i tu ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham twoje włosy :)
    stylizacja cudowna :]

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie! Też często wkładam sobie tak koszulę;) Świetne masz koturny♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  32. Great photos! Nice outfit :)




    Emm
    SPIN DIZZY FALL
    Visit me at http://spindizzyfall.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  33. to chyba mój ulubieniec, ubrałabym się tak samo <3

    OdpowiedzUsuń
  34. aaa ja jaka ładna koszula!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny casualowy look! Świetne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny zegarek - po prostu Boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. oj kochana wszystko mi się u ciebie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, superb blοg layout! How long have you been blogging for?
    you mаde blogging look easy. The overall look of your ωeb sіte іs fаntastic, let аlone the cоntent!
    My webpage :: Seized Cars

    OdpowiedzUsuń
  39. UWIELBIAM Twoje stylizacje- są takie kobiece ;) świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo mi sie podoba ;)
    wygladasz swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie <3
    zwłaszcza koszula i kolczyki <3

    OdpowiedzUsuń
  42. koszulka jest urocza i bardzo dziewczęca:) idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja też już obcykałam pomysł z koszulą lub też swetrem :D
    Dawno mnie tu nie było, ale niewiele się zmieniło bo jak zawsze bardzo ładnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  44. A mnie najbardziej podoba się Twój uśmiech. Obojętnie jakbyś była ubrana- jesteś pozytywnie nastawiona do życia i dlatego we wszystkim wyglądasz świetnie!

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, uśmiech jest zawsze największą ozdobą Twoich stylizacji !! :>

      Usuń
  45. love your shoes so much!

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszula jest przepiękna! Całość bardzo podoba mi się pod względem kolorystyki, wszystko jest takie delikatne;)
    Co do sposobu noszenia koszuli, to ja uwielbiam takie 'zakasanie' hehe. Zazwyczaj nie spotyka się to ze zrozumieniem, jednak wg mnie to bardzo fajna alternatywa dla 'tradycyjnego' koszulowego looku;P

    OdpowiedzUsuń
  47. super koszula i kolczyki
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrowienia,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  48. Ladny zestaw! Podoba mi sie koszula.

    OdpowiedzUsuń
  49. ładnie! lubię takie delikatne outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zakochana jestem w tym zestawie!!:)
    Wszystko jest tak idealnie dobrane:) Koszula jest piękna:) Poza tym do twarzy Ci w tej czapie :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Podobnie jak moja przedmówczyni, zakochałam się w tym zestawie! <3 Już Ci kiedyś wspominałam, że Twój blog dla mnie to taka perełka, która wybija się na tle pozostałych. Jesteś dla mnie inspiracją, nie ukrywam :) Dzięki Tobie doszłam do kilku wniosków. Po pierwsze, wcale nie potrzeba wydawać fortuny, by dobrze wyglądać, bowiem źródłem cudeniek jest second-hand! Po drugie, należy podkreślać to, kim jesteśmy i na maksa eksponować naszą kobiecość! Po trzecie, każda z nas najpiękniej wygląda... z uśmiechem na twarzy i to właśnie on jest taką kropeczką nad i, uwieńczeniem całego naszego stroju!
    Uwielbiam ten zestaw! Nie rozkładam go na czynniki pierwsze, bo podoba mi się w nim absolutnie wszystko! <3
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładnie Ci w nakryciach głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ślicznie ! Dzisiaj dopiero trefiłam na Twój blog, ale przeglądam od początku! Bardzo przyjemnie się na Ciebie patrzy :))

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.