poniedziałek, 20 lutego 2012

White side of me

Ostatnio zauważyłam u siebie tendencję do uwielbiania czapek. Nie wiem czemu, ale od kiedy tylko zaczęłam się interesować tym, co na siebie wkładam, marzyło mi się, aby być jak te amerykańskie serialowe dziewczyny, które zakładają czapki do wszystkiego i wyglądają świetnie. Może czapka poniżej nie jest zbyt amerykańska, a za to bardziej w stylu 'carska Rosja', ale i tak skradła moje serce. 

PS. Miałam na to futro, ale ile razy mogę je pokazywać.

Uwaga, znowu jak głodny kot, rozpaczliwie miauczę o głosy. To zajmie Wam tylko chwilkę, a mnie bardzo uszczęśliwi (a co!).
1) Konkurs Lenor&Avanti. Wchodzimy w fejsbukową aplikację tutaj -> Galeria -> Szukacie mnie (Kamila Banaszczyk) -> Zobacz -> GŁOSUJ. 
2) Konkurs również fejsbukowy - wchodzimy w moje zdjęcie tutaj  i lajkujemy. Polubić trzeba również fan page'a organizatorki, żeby głos się liczył.

Dziękuję z góry! 

English translation below





ubrania/clothes: lumpek/second hand
buty/shoes:papilion.pl
czapka/hat: mojej siostry/my sister's
bransoletka/bracelet: moja robota/handmade

Recently I've noticed my tendency to worship caps. I do not know why, but since I only started to get interested in what I put on myself, I dreamed to be like American serials girls, which put on caps for everything and they look great.
Maybe the hat below is not very American, and it's more like "Tsarist Russia ', but it stole my heart.

99 komentarzy:

  1. piękna kurteczka! zazdroszczę Ci tych łupów z sh! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrałaś kolory, niby zimowo, a lekko i ślicznie :) Zapraszam do mnie. Może chciałabyś obserwować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Całość mi się bardzo bardzo podoba !! A ta tunika jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentujesz, ta czapka bardzo do Ciebie pasuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał jakie cuda z sh! Fajnie wygląda razem ta koronkowa tunika z futerkiem na narzutce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ogólnie chciałabym we wszystkich tam dobrze wyglądać jak one ;d botki z szortami i gołymi nogami, luźne t-shirty i okulary, które sprawiają, że wyglądają jak gwiazdy ;d

    świetnie Ci w czapce! Cudowna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. taaak , słynna sówka ^^
    na początku ich nie lubiłam ale w końcu nawet mnie dopadło ♥

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję!


    fajnie wyglądasz - lubię połączenia jeansu w różnych kolorach


    rebellook.blogspot.com


    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie też wolę też zaokrąglone! ;) Świetna bluzka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudownie wyglądasz! piękny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tuniczka jest świetna!:) Ładnie Ci w czapkach:) A ta szczególnie dodaje Ci uroku;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki ;) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Biała koronkowa tunika/bluzka - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. biała bluzeczka jest cudowna:)
    a czemu nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mi się podobają te bokserki ale nie jestem pewna czy dobrze byłoby mi w takim wzorze :) paski ponoć pogrubiają :D

    OdpowiedzUsuń
  16. http://cassante.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html
    Zostałaś otagowana! zapraszam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja jaki blog :)
    zapraszam do siebie :)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całość prezentuje się obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję:* za to właśnie ją kocham,że jest taka delikatna :)
    spodnie i buty mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się kolorystyka tego zestawu:)biel+jasny jeans-cudnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle wyglądasz super ! :p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię Twoje zestawy! :) No i super czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To znowu my! Niezmiennie wśród śniegów, ale nie damy się - robimy posty! http://lenalona.blogspot.com/2012/02/put-your-glasses-on.html

    Pozdrawiamy,
    Lena&Lona, "Bless the Mess" blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Biel i dżins to duet idealny :) Czapa świetna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. ;*
    Co do twojej biżuterii - masz talent, Dziewczyno. ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Szalenie podoba mi się kolorystyka tej stylizacji, aż bije od niej spokój i łagodność:) a osobiście też uwielbiam nakrycia głowy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta stylizacja taka naturalna. Kolorystyka bardzo mi się podoba! I całość i każdy szczególik z osobna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna bluzka ^^ Też lubię czapki i muszę przyznać, że ta znowu jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko jest świetne, jak dla mnie to jest Twoja najlepsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  31. super! wszystko świetne! ta bluzeczka wymiata! i podoba mi się futerko przy marynarce!

    OdpowiedzUsuń
  32. prześwietnie wyglądasz!*_*

    OdpowiedzUsuń
  33. kurteczka dżinsowa jest piękna! :) no i oczywiście ta czapa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoja bluzka wymiata ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. i dobrze,że polubiłaś czapki bo bardzo Ci w nich do twarzy! :)
    śliczną bluzeczkę masz na sobie <3
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie Kochana wyglądasz! ps. piękna bransoletka! :) pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. masz glowe do czapek, smialo je nos, wygladasz jak z amerykanskiego serialu, a jakze!

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczną masz tę tuniczkę! Całość bardzo na plus:)
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostatnio patrzę głównie nie na czapki, ale na...buty. Kiedyś mogłam nosić trampki albo martensy, cały czas i niezależnie od pory roku, teraz butów mogłabym mieć setki i chyba każde kochałabym tak samo:D
    Ale Twój post mi przypomniał, że muszę sobie kupić taką oversize'ową czapę! Dzięki!
    Ps. Nie słyszałaś o orzełku?No co Ty!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. W tej czapce wyglądasz jak śnieżynka :) Świetny secik !

    OdpowiedzUsuń
  41. CIEKAWA TUNIKA !

    JAK ZWYKLE PRZEŚLICZNE ZDJĘCIA !

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html
    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna stylizacja, czapka jest świetna. Twarzowo Ci w niej. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Oglądając ten "program" na youtubie, też dochodzę do tego wniosku :P Ale niestety papierek z punktami się liczy przy dostawaniu na studia :(
    A czapka jak najbardziej :) Mnie się podobają takie a`la "rosjanki" :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna bluzka i świetne spodnie! Całość fantastyczna + na dodatek Twój czarujący uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Thanks for your comment on my blog!. You do such a good job styling your clothes!

    OdpowiedzUsuń
  46. oh and i like the title of this post!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz! czapka, marynarka z futerkiem i bluzka mmm cudne :) bransoletka też jest super ;p

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny out pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://lifebymalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wyglądasz w tej czapie:) śliczna sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw, świetnie dobrałaś kolory, a czapka extra.:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna czapa :) ładnie komponuje się z kolorem włosów

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczna tunika :) mam słabość do koronek

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetnie wyglądasz! (:
    Bardzo fajne buty i bransoletka ;D
    Dzięki za miły komentarz! (:
    U mnie nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Obejrzyj, na prawdę bardzo sympatyczny film :)

    Ja jestem fanką beretów! Może to dlatego, że tylko w tego rodzaju czapkach ładnie wyglądam. ;)

    PS: Masz prześliczne włosy! :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny zestaw i zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. stylizacja rewelacyjna!!! :)

    czapunia jest piękna :) bardzo mi sie podoba ;)


    Pozdrówki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. ooo to super, na pewno będą się pojawiać! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. wowww!! piękna stylizacja, zakochałam się!
    zapraszam do siebie i obserwuję oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  59. na prawdę świetnie Ci w takich kolorach i stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Pięknie, :)

    Pozdrawiam,
    awrybska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję za dobrą radę :) W tym futrze czuję się świetnie, więc raczej je zostawię ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. dziękuję za komentarz,

    super wyglądasz!:DDD

    zapraszam na nowy post:)

    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. wyglądasz cudownie !
    idealnie pasują ci koronkowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zawsze tak uroczo i radośnie wyglądasz :) Czapki sa super. Ja w ogóle uwielbiam wszelkie nakrycia głowy, jakoś tak dodają smaczku stylizacjom :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepiękna bluzka i cudowna bransoleta!

    OdpowiedzUsuń
  66. Rzeczywiście,coś jest w tej stylizacji z carskiej Rosji.

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne ciuchy :*
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję Ci bardzo! ; *
    Tak to moje naturalne!

    Świetny zestaw, bardzo ładnie wyglądasz!
    Cudowna bluzka! Buty również mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  69. całość prezentuje się świetnie! oby jak najwięcej naszych polskich dziewczyn miało takie wyczucie stylu jak Ty!
    pozdrawiam :)

    http://heyhoooletsgo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Sliczna ta tuniczka ! I piekne wlosy masz :)

    OdpowiedzUsuń
  71. zachwyca mnie skręt Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ja kupiłam swoje w UK a wPL dostępne są w smyku:)

    OdpowiedzUsuń
  73. świetna stylizacja! ta bluzka jest boska, tak samo jak kurteczka <3
    myślałam długo czy sobie kupić te buty, ale w końcu się rozmyśliłam, a szkoda. a wygodne są?

    zdam relację na pewno, tylko muszę jakoś znaleźć czas na ich testowanie.
    Mam pędzel elfa do nakładania cieni, którego już długo używam, i muszę powiedzieć, że jest świetny! Włosie od czasu do czasu wypada, wiadomo, nie można zbyt wiele oczekiwać po pędzlu za 10zł, ale jest bardzo dobry. jestem ciekawa jak się te sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny strój! ta tunika koronkowa to dosłownie prześliczna ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  75. super wyglądasz :) set świetny :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. mam podobną czapke, jest boska !

    OdpowiedzUsuń
  77. właśnie taką włochatą czapę wygrzebałam w rzeczach babci:) moja jest w kolorze kawki z mleczkiem i świetnie dopasowała sie do moich zimowych butów....ciekawe tylko czy jeszcze tej zimy bede miała ją okazję ponosić:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.