sobota, 7 stycznia 2012

Love on top

Patrząc za okno, nie mogę uwierzyć, że jeszcze kilka dni temu, kiedy robiłam te zdjęcia, było 12 stopni i przez chmury przebijało się słońce. Dzisiaj pewnie zamiast szpilek, musiałabym założyć kalosze, ale raczej nie wyglądałoby to korzystnie :)
Spodnie są jedną z wygranych par w konkursie, który organizowało TBSport. Powiem Wam szczerze, że lepszego prezentu gwiazdkowego nie mogłam sobie wymarzyć! Spodnie są produktem polskim (czym już podbiły moje serce). Ponadto każda para jest szyta starannie i solidnie, z dobrej gatunkowo tkaniny. Widać, że firma stara się i wkłada serce w każdą uszytą parę. Także kontakt ze sprzedawcą jest bardzo dobry - Pani doradza, dopytuje, żeby nie było pomyłek w wyborze rozmiaru. Dawno się nie spotkałam z takim dbaniem o klienta :)

Jak wiecie, nie mam żadnych korzyści z polecania Wam tego sklepu - w końcu to tylko jednorazowa wygrana. Po prostu stwierdziłam, że firma TBSport zasługuje na to, aby usłyszało o niej szersze grono. Także serdecznie zachęcam Was do zakupu na ich aukcjach - KLIK.








trousers: TBSport
heels: allegro
purse: won in contest
blouse: local shop
scarf: h&m
hat: local shop
rings: Katherine.pl
necklace: handmade

78 komentarzy:

  1. Podoba mi się absolutnie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie !!!!!!!!!
    zapraszam na konkursy:
    http://angelikamartko.blogspot.com/2012/01/konkurs.html
    http://epitomy-of-woman.blogspot.com/2011/12/epitomy-of-woman-i-galeria-qarat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym Cię zaprosić na konkurs organizowany u mnie na blogu :) Zapraszam Cię - www.daajaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. panterka jest fajnym elementem w tym stroju :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! nie słyszałam o tym sklepie , dzięki tobie już wiem , a w spodniach sie zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehe ;D
    A oprocz urody ma tez charakter pelen podziwu...
    Mam nadzieje ze bedziesz do mnie wpadac ;D
    Obserwuje ;)
    śliczny outfit ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie,.wyglądasz.
    Uwielbiam.twoje.włosy..
    Obserwujemy?
    weloveefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. @CurlyFashion: Tu masz w czerwonej rameczce :) http://imageshack.us/photo/my-images/822/dsfdfl.png/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta stylizacja strasznie mi się spodobała. U mnie podoba marna :/ aż szkoda gadać ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. CurlyFashion : Ale to w przyszłym tygodniu, bo wtedy mam zamiar zrobić te jaśniejsze pasma :)
    Ooo widzę panterkowe love :D Bardzo lubię ten fason spodni , do szpilek pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super set! Bardzo do Ciebie pasuje taki zestaw ;D

    chinchilla-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak sa na niej zdjecia ;)
    Swietie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam koronkowe bluzki, buty (nude) śliczne :) takie proste a świetne.
    Podoba mi się :))
    dziękuje za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne ciuszki..
    dziękuję za komentarz i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku.. ale ty jesteś prześliczna!
    Masz przepiękne włosy, tylko o takich mogę pomarzyć. A w dodatku cudownie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Dodaję :)
    Misella

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są absolutnie genialne! Tylko przy mojej figurze chyba nieodpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  17. marynarka,futerkowy szal i gwiazdki kocham!

    OdpowiedzUsuń
  18. jakaś Ty słodka :) chętnie tu będę wpadać!

    OdpowiedzUsuń
  19. panterkowa kopertowka przy panterkowym kołnierzu to trochę za dużo...ale i tak wygladasz kapitalnie!;-))))

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za komentarz ;) i wiem że koszula jest trudna bo ma wzór w panterkę, ale stwierdziłam że jak wyzwanie to wyzwanie! :) zachęcam do obserwowania!

    co do twojego stroju, wyglądasz zabójczo dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny, elegancki strój :) Podoba mi się jak najbardziej :) Fajnie, że promujesz polskiego producenta!
    Dzięki za komentarz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aah, i obserwuję Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny outfit i te włooosy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak tak, całe 7 zł! ;D
    Baaardzo podoba mi sie ten zastaw, świetna marynarka! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wg mnie, jeden z najlepszych Twoich zestawów;) wszystko mi się bardzo podoba, a w szczególności futrzak połączony z marynarką;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja ;]


    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa stylizacja:) Ciekawe blogi. Robisz przepiekna bizuterię. moja koleżanka tez robi kolczyki, ale nie wychodzi jej to tak profesjonalnie jak Tobie;) pełen podziw i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ladnie szpilki! Od 3 lat takich szukam ;p

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw :) :) Masz cudowną marynarkę & spodnie, widać, że ten materiał jest porządny jakościowo i idealnie leżą ! ;)

    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tamte legginsy podbiły moje serce, odkąd je zobaczyłam po raz pierwszy XDD''

    Świetny zestaw! Ten naszyjnik z gwiazdkami straasznie mi się podoba <3

    Dodałam cię od obserwowanych :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny zestaw! Naszyjnik bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. love the scarf! really pretty :)
    hope you can join my makeup giveaway!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No to prawda ale po zdjęciach wprost nie można się powstrzymać żeby czegoś nie wybrać ehh. Genialny outfit, powiem szczerze, że nawet nie będę wymieniała, bo wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  34. witam :) fryzurę robiłam w salonie fryzjerskim :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Spodnie prezentują się świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana przeslicznie- wspaniale wyglądaja wywiniete nogawki i swietnie zestawiłaś kolory!!!


    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:):* i zapraszam do mnie na nowy post!!

    OdpowiedzUsuń
  37. love everything which has leopard <3

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne połączenie kolorów i faktur :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ` mhm. podobają mi się te spodnie chociaż wolałabym kolor beżowy.. :))

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie nowy pościk :D

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny set! piękna marynarka i szal:) spodnie idealnie na tobie leżą:)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo, ale to bardzo podoba mi sie kapelusik oraz bluzeczka ta jasna ( bodajze koronkowa??) super.
    p.s dlatego nie chodze w emu kiedy pada ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. tez tak kiedys mialam. ale w koncu kupilam swoją parę i w ogóle nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnio kocham panterkę. Śliczna koronkowa bluzka

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjnie wyglądasz !! Świetna etola ! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. dziękuje ;) codziennie się staram żeby było ciekawie i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiesz mysle, ze polskie produkty niejednokrotnie sa duzo lepiej wykonane, niz te "zagraniczne", ktore w wiekszosci sa robione w Chinach, Tajlandii albo na Tajwanie. Wkurza mnie kiedy inwestuje w naprawde dobry ciuch, sadzac ze byl conajmniej szyty w jakiejs Francji lub Wloszech a tu czytam metke i ZONK!
    Sama pracuje w korporacji skupiajacej glownie polskich producentow lub importerow i czesto u nich kupuje bo mam rzeczy za polowe tego, co dalabym w Zarze, a jakosciowo 10000% lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetnie wszystko dobrałaś,naprawdę,ale minus taki,że po prostu to nie mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne te spodnie:) i dziękuje za wizytę jak i komentarz na moim blogu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  50. fajna panterka u Ciebie, ja ostatnio też panterkę noszę ale jak widać u mnie było, małe akcenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hey, chciałem Was o czymś poinformować :)

    Długo mnie nie było, ale już jest :) nowy tekst, tym razem trochę z innej beczki. Zapraszam do lektury i Pozdrawiam

    http://everydaymckiewicz.blogspot.com/2012/01/3-roze.html

    AndyMcKiewicz

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetnie współgrają dodatki z panterki z resztą stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo mi miło .... masz bardzo ładne włosy

    OdpowiedzUsuń
  54. Great post! your look rock!! :) visit our blog if u want!

    The Thousand And One Mises

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy blog :) Na pewno będę tutaj częstym gościem :)
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny zestaw :D
    Uwielbiam takie spodnie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ej ! Tak wiem... Nie mówi się na ej ; p . Ale masz takie fantastyczne włosy, że aż musiałam je skomentować !

    OdpowiedzUsuń
  58. cudownie bawisz się modą:) urocze stylizacje:)) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.