wtorek, 17 lipca 2012

My lips like sugar

Wybierając te wzorzyste spodenki z oferty SugarLips, myślałam, że ich zestawienie z czymkolwiek będzie banalnie proste. Gdy już miałam je w swoich rękach, okazało się, że postawiono przede mną nie lada wyzwanie. Wbrew pozorom właśnie te najbardziej kolorowe ubrania najtrudniej połączyć... Inne bloggerki łączyły szorty z czernią, ja postawiłam na żywe, ciepłe barwy - w końcu mamy lato!

PS. Zauważyliście poprawę jakości zdjęć? Być może już niedługo będę Wam taką serwować w każdym poście! :*










szorty/shorts: SugarLips
top: h&m
kopertówka/clutch: sh
szpilki/heels: Stradivarius
marynarka/jacket: no name (sh)
kapelusz/hat: sh
biżuteria/jewellery: katherine.pl


Choosing the patterned shorts from SugarLips offer, I thought that matching it with something else will be easy. Once I had it in my hands, it appeared that'll be the challenge. Contrary to appearances, the most colorful clothes are the hardest to combine... Other bloggers match shorts with black, I chose vibrant, warm colors, because we have a summer! 

79 komentarzy:

  1. podoba mi sie bardzo ten zestaw.. bardzo wesoly , z reszta tak jak i ten blog .
    Na 100% bd tu czesto zagladala . Pozdrawiam Jogoobella ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz fanatycznie! bardzo pozytywny i kolorowy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te spodenki :> A Twoje włosy są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krotki top wyglada z tymi szortami swietnie, a same szorty - rewelacja:) Bardzo podoba mi sie ten trend, bo brzucha niby nie widac, ale troche ciala zostaje jednak pokazane:) Kolorowo i fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO, kurcze, kurcze, kurcze! Uwielbiam takie kolorowe looki i uwielbiam też Ciebie! :) Spodenki pasują fantastycznie i świetnie je zestawiłaś! Jakość zdjęć faktycznie lepsza. Ja w sumie też niedawno zmieniłam aparat i jestem zadowolona, choć w ostatnim poście pokombinowałam z kolorkami w programach graficznych. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalne kolorki co to za aparat robi fotki?

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo świetny outfit. wszystko kolorowe, inne wzory, ale mimo to wszystko do siebie pasuje <3 wpadnij do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog, miłoby było gdybyś mnie dodała do obserwatorów:) bardzo ważna jest dla mnie opinia innych
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. za duużo kolorów, ale jest pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw jest IDEALNY! Nie ma w nim elementu, który by mi nie odpowiadał! ;) Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek (o ile nie ulubioną!;)) właśnie ze względu na kolory, które dominują w Twoich zestawieniach! Nudzie mówimy nie! ;D Widać, że wakacje w domu Ci służą! Jakoś zdjęć także powala i cieszy oczy! ♡
    Te spodenki są cudowne! Leżą na Tobie bardzo dobrze i powinnaś jak najczęściej w nich śmigać! ;) Kolor topu jest jednym z moich ulubionych, a marynarka... zapiera dech w piersiach! Co prawda nie przecieram oczu ze zdumienia, że w second-handzie można znaleźć takie perełki, bo większość z moich ulubionych marynarek i żakietów pochodzi właśnie stamtąd. Doprawdy nie znam drugiej osoby, której byłoby tak dobrze w nakryciach głowy! Kapelusze są trudne do okiełznania, a wiem, co mówię! ;) Piękne buty, kopertówka i nade wszystko BIŻUTERIA! ♡
    Tym outfitem zdecydowanie podbiłaś moje serce! Lubuję się w zieleniach, turkusach, różach i kolorze niebieskim, a w tym zestawieniu odnalazłam wszystkie te kolory i tonacje! Uwielbiam Cię! ♡ Wymiatasz! :)
    Jeżeli ktoś kiedyś założy fanclub Twoich loczków i pięknego uśmiechu, to... właśnie ja mogę być za to odpowiedzialna!
    Pozdrawiam serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jak tu wesoło i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boziu! Kochana jak Ty ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! promiennie:) masz fenomenalne szpilki!!!!!!! są piękne!
    ps: jak zegarki?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha ha u mnie też w dzisiejszym poście różowo...:):):) Wyglądasz pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz lepiej tutaj z tego co obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :) spodenki są prześliczne, pomysł aby zestawić je z letnimi kolorami był strzałem w dziesiątkę, bardzo podoba mi się ten zestaw. A tak w ogóle to ile ty masz tych kapeluszy ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No i znowu idealny outfit ! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jaki słodki outfit! bardzo dobrze, ma być kolorowo i słodko! a jaka swietna biżu na paluszkach! pozdrawiam cie piekna kapeluszniczko!

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne pierścionki i w ogóle cały ten strój powala!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz, strasznie podoba mi się to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. te srebrne szpilki są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna stylizacja,genialne zestawienie kolorów,spodenki idealnie pasują do tego kolorowego połączenia.szorty są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. mega dziewczęco i pozytywnie .! ;) Bardzo mi się podoba .! ;);)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow boskie spodenki! zaraz zaglądam na tą stronkę :) i bardzo dobrze że połączyłaś kolory, lubię takie energetyczne zestawy!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, zdecydowanie lepsze zdjęcia! Świetnie wyglądasz, szorty są piękne;) Szkoda, że my nie mamy takiej pięknej pogody:/

    OdpowiedzUsuń
  26. przegenialna kolorystyka! Kurczę, połączenie kolorów tutaj jest mistrzowskie! A do tego genialna spódniczka, jestem nią oczarowana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. niesamowita stylizacja ! ♥
    kocham Twój kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. choć uwielbiam Cię w kapeluszach i są poniekąd już w mojej głowie Twoim znakiem rozpoznawalnym, tu jest mi właśnie o ten kapelusz za dużo, bo strasznie dużo się tu dzieje. srebro, wzory, burza loków, dwa mocne kolory, różne długości. do tego jeszcze biała kopertówka i złota biżuteria. bez kapelusza już dla mnie jest full. Przyznam że spodenki cudnie zastawiłaś. też ostatnio zdobyłam wzorzyste i dalej nie wiem co z nimi zrobić, ale chyba właśnie trochę mi pomogłaś. :) P.S. zauważyłam poprawę jakości zdjęć. pozwolę sobie nawet na małą zgaduj-zgaduję i stawiam na lustrzankę cyfrową z obiektem 18-55mm.

    OdpowiedzUsuń
  29. *zgaduj-zgadulę *obiektywem, nie obiektem ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw! Pięknie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ajjj świetne są te spodenki! Sama się nad nimi wahałam!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. poza strojem muszę powiedzieć że masz świetne włosy ! ;)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz! krótka góra + szerszy dół = ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz. to chyba jeden z twoich moich ulubionych stroi .:)

    OdpowiedzUsuń
  35. szorty wyglądają jak spódniczka :) piękne są :)
    dziękuję za komentarz i zapraszam częściej :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz w tych kolorach, przepiękna marynarka. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. that clutch looks really nice :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakość super, kopertówa super a szorty są megaaaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. jestem zakochana w tym zestawie. Dałaś czadu, te buty..! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna kopertówka <3 właśnie takiej szukam ;d
    obserwujemy ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystko mi się podoba! :). I te piękne kolory :)). Promieniejesz Kochana :).
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie świetne szorty;) pięknie wszystko połączyłaś, aż napatrzeć się nie mogę;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie kolorowe połączenie! Śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo podobasz mi się w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie Ci się udało to kolorowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę się napaczeć na zdjęcia! :D Sama nie mam odwagi do takich połączeń kolorystycznych, więc podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super połączenie. Może kiedyś sama spróbuję.
    Zapraszam do mnie, wczoraj zaczęłam. :)
    Piękne zdjęcia, xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudnie!!!!!! jak zawsze mega pomysł!!!
    Szorty idealne!!

    ślicznie kochana:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie to wszystko dobrałaś!:)) Szorty śliczne! I bardzo dobrze, że postawiłaś na kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  50. szorty najfajniejsze. ladna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialnie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetne dodatki: biżuteria, torebka, buty - Super!

    OdpowiedzUsuń
  53. al Ty prześlicznie wyglądasz;) promieniejesz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co do spodni są również takie niebieskie ( sama je chciałam ale niestety nie było rozmiaru już na mnie ;( ) ;) bardzo wygodne i świetne wyraziste kolory :)

      Usuń
  54. najlepsza twoja stylizacja :))

    zapraszam do mnie
    www.natalia-szymurska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyglądasz cudnie<3
    szczególnie drugie zdj przypadło mi do gustu :))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. ja pierdziele, jakie masz śliczne włosy, szok... to naturalne?

    OdpowiedzUsuń
  57. Ty jeszcze większe cuda ode mnie wynajdujesz i mnie się pytasz? ;D

    OdpowiedzUsuń
  58. wyszło świetnie letnio świeżo i energetyczne a te srebrne szpileczki hmmm bossskie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo udana, letnia stylizacja! bardzo podoba mi się to połączenie kolorów ;D

    Zapraszam serdecznie do mnie, warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. pewnie, że zauważyliśmy :) tak trzymaj!

    a co do zestawu - jestem bardzo na tak. lubie połączenia intensywnych, nasyconych barw!

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetny zestaw:)
    A włosy masz boskie:)

    Zapraszamy częściej, dzisiaj prawdopodobnie pojawi się nowy post:)

    http://tuurlajdropsaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. oj tak kolorowe ubrania bardzo ciężko połączyć, ale po zdjęciach i jak pięknie wyglądasz nie widac że miałaś jakikolwiek z tym problem, świetnie wszystko ze sobą współgra, wyglądasz na prawdę rewelacyjnie, tak promiennie i bije od Ciebie taka pozytywną energią :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudownie je połączyłaś :) pięknie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  64. cudnie wyglądasz! jestem totalnie oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  65. uwielbiam tą twoją marynarkę !

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wygladasz :) spodenki są rewelacyjne :) bardzo fajnie zestawiłaś ze sobą kolory :)

    zapraszam do mnie na:www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. juz kolejny raz zaglądam na Twojego bloga, bo bardzo podoba mi sie Twój styl, a kolory w tym poście sa genialne!
    obserwuje i mam nadzieję, że odwdzięczysz sie tym samym ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bomba! baaardzo mi się podoba kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  69. czesc ! trafiłam przypadkiem i strasznie podoba mi się ta stylizacja ;D pieknie Ci w tym co masz na sobie + kobiece kształty ładnie wyeksponowane no nie mam pytan. LUKS !!! zapraszam do mnie \ ;))

    OdpowiedzUsuń
  70. I'm truly enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy
    on the eyes which makes it much more pleasant
    for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your
    theme? Great work!
    Also see my site :: kolagen

    OdpowiedzUsuń
  71. First of all I would like to say superb blog! I had
    a quick question that I'd like to ask if you don't mind.

    I was curious to find out how you center yourself and clear your mind before writing.
    I've had a difficult time clearing my mind in getting my thoughts out there. I do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Thank you!
    My webpage ... Pieniądze

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.