czwartek, 12 lipca 2012

Basquine

Moda na baskinki pojawiła się dosyć dawno (jakoś na wiosnę?), a ja jeszcze ani razu nie miałam takiego cuda na sobie. Jakoś nie czułam potrzeby jej posiadania, a i połączyć ją nie łatwo. I nigdy bym nie pomyślała, że zwykły pasek może wywołać zbliżony do baskinki efekt!




koszula: Essence (sh)
spódnica: no name (sh)
kapelusz: sh
buty: boti
pierścionek: katherine
pasek: sh

Trend for basquine appeared a long time ago (spring?) and yet somehow I had never had such piece of clothes on me. I did not feel the need to have it, and it's hard to match it. I never would have thought that a normal belt may cause effects similar to basquine!

93 komentarze:

  1. cudnie wyglądasz ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskoooo! <3 Kapelusz jest śliczny! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kapelusz i bardzo fajny pomysł z podpięciem się w pasie paskiem <3 świetnie to wygląda !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    X

    OdpowiedzUsuń
  4. żakiet i spódniczka- super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oprócz stroju masz bardzo ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka rewelacja i fajnie, że dodałaś taką "masywną" górę :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie uważam,że basinki są dla bardzo bardzo wysokich i szczupłych, wtedy nie zniekształcają im sylwetki, choć u Ciebie nie wygląda to jeszcze najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilekroć na Ciebie patrzę, tak za każdym razem mam Cię ochotę przytulić. No sama już nie wiem, jak chciałabym okazać tą całą sympatię wobec Ciebie, która we mnie drzemie! ;D Wydajesz mi się niezwykle ciepłą osobą, uwielbiam Twój uśmiech! To taki akumulator, który napędza do działania! ;)
    Piękna spódniczka i koszula, uwielbiam stylizacje, których podstawę stanowi przepasany w talii pasek. Świetne buciki, no i kapelusz. Przypuszczam, że okryć na głowę masz niezliczoną ilość? ;D
    Widać, że wakacje w domu Ci służą. Łap promyki słońca i odpoczywaj! ;* Ja co drugi dzień imprezuję, grilluję lub spotykam się ze znajomymi. Nie ma nic lepszego! <3
    Pozdrawiam cieplutko, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! A tak w ogóle cudeńka tworzysz (kolczyki itp) :*
    Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaj, jest i piękny uśmieszek na zakończenie mojego dnia! :D Jak zwykle poprawiłaś mi humor! Świetny kapelusik i fajny baskinkowy efekt uzyskałaś, pomysłowa z Ciebie duszyczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuś cudownego! Wyglądasz genialnie :) Koszula i kapelusz są niesamowtie i to na dodatek z sh!

    OdpowiedzUsuń
  12. kapelusz to masz wspaniały *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kapelusik:)
    Podoba mi isę tez te łańcuszek ze serduszkami ale tamtym blogu nie miałam jak komenta pozostawić
    pzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. great outfit, u look awesome
    xoxo
    diannetho.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz słodki kapelusik :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyno ja chcę Twoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny zestaw, szczególnie ujął mnie ten kapelusz ;)
    tak w ogóle, to byłam na Twoim drugim blogu i muszę powiedzieć, że robisz nieziemską biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje bardzo :)
    ale masz swietne stylizacjie ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny styl!


    zapraszam na nowy ootd ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Aaaa ale masz śliczne włosy!
    http://wszystko4u.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie.
    Osobom subskrybującym odwdzięczam się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze uśmiechnięta :> Ślicznie wyglądasz !! Masz ciekawe pomysly :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz po prostu ślicznie! :) Nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejna rewelacyjna kreacja :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny set, rewelacyjne kolory :)i ten kapelusz <3
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ Ty śliczna:) u Ciebie chyba tez się troszkę zmieniło?:D

    OdpowiedzUsuń
  26. No własnie! Bo dawno u Ciebie nie bylam!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kapelusz !
    Ja tak mam do dziś, nie wiem jak wykorzystałabym ta baskinkę, ale może któregoś dnia...

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny efekt z tym paskiem!:)
    kiedy ja tu byłam...:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie, dzięki paskowi możemy uzyskać efekt baskinki,ale to jednak nie to samo co przyszyta falbanka:) Zastawiam się nad taką przeróbką:>
    A Ty jak zwykle wyglądasz olśniewająco i wesoło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapelusik jest przeuroczy:) Bardzo fajnie wszystko ze sobą połączyłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładnie, niby taki baskinkowy szał, a większość z nas, nie zdaje sobie sprawy, że bez wydania grosza mozemy stworzyć coś na podobieństwo baskinki;) mnie tu jednak najbardziej zachwyca KAPELUSZ<3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszula, uwielbiam takie;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ladna ta bluzka;) A kapelusik i Ty w nim urocze;)

    OdpowiedzUsuń
  34. What a great outfit! I especially love the belt :))


    Lots of love,
    Sabina
    xxx

    Enter my Fabulous Summer Giveaway!

    Enter my Fabulous Summer Giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz, koszula jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  36. Zestaw jest zdecydowanie na tak. W baskinki raczej nie ma co inwestowac, bo juz powoli zaczynaja wychodzic z mody. A Twoj zestaw jest wyjatkowo uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  37. taki kapelusz w sh?! nie wiem czy to ja nie umiem szukać czy po prostu w moich szmateksach takich fajnych rzeczy nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. witaj sliczna kapeluszniczko! Pięknie wyglądazs, życze miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapraszam Cię do KONKURSU, w którym nagrodą jest zaprojektowana bluzka przez samą mnie.
    http://www.zapalov.blogspot.com/2012/07/konkurs-trwa-do-konca-lipca-tj.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Mmmmmmmmm baskinka!!! Sama osobiście ją uwielbiam....... myślę że jest bardzo kobieca!!! :D:D:D Mam w swojej szafie kilka sztuka z tym cudem :D
    Zawsze miło się ogląda Twoje zdjęcia......... chyba nie ma bardziej uśmiechniętej blogerki :D Super set :)

    OdpowiedzUsuń
  41. odjazdowe buty ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. zakochałam się w Twoim meloniku! ma świetny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  43. CURLY FASHION ROCKS! I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Thanks for your time. Hope to hear from you soon and joining.

    best wishes,
    steven b.

    OdpowiedzUsuń
  44. kapelusik, czy raczej melonik - fantastyczny :) soczysty kolor - zawsze podobają mi się wszelkie nakrycia głowy ale sama nie mogę się przekonać żeby jakieś założyć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana, mega kobieco :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny kapelusik, super look :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Coversy kosztowały 250 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny vintageowy zestaw. :) i jak zwykle piękny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  49. bejbe, nie chwaląc się;) szyłam sobie baskinkę już na sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń
  50. czarny paseczek i brak kapelusika i zmienisz się w seksi priti łumen :D:D:D ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja baskinki uwielbiam :)
    Podoba mi się połączenie tej Retro bluzeczki z całością :) Pasuje Ci taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie wyglądasz <3

    Miłego dnia !

    Pozdrawiamy <3

    www.oneloveonedna.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem niesamowicie zachwycona tym zestawem! Jest genialny i wyglądasz w nim świetnie! I rzeczywiście, dzięki (ślicznemu) pasku uzyskałaś taki efekt. Chciałabym by było więcej takich blogów, z ubraniami totalnie innymi niż to, co akurat widać na wystawach sieciówek :)

    OdpowiedzUsuń
  54. no ładnie :) i teraz dawaj na miasto... tylko baskinki jakby tutaj nie widzę chyba, że mówisz o tym co poniżej paska

    OdpowiedzUsuń
  55. dziękuję za komentarz, chętnie tu zaglądam!:)

    zapraszam też do siebie na nowy post!:)
    http://rebellook.blogspot.com/2012/07/lipiec-do-konca-ciazy-tylko-3-miesiace.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak tylko zrobię to od razu dodam :)!

    OdpowiedzUsuń
  57. Powiem Ci szczerze, że kapelusz przypadł mi do gustu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Buty i spódniczka! Świetne- skradłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Za bardzo nie jest to w moim stylu, lecz muszę powiedzieć, że jest całkiem całkiem :)

    W międzyczasie zapraszam na mojego bloga. Ciekawe posty o życiu i prawdzie, w które wplecione są prawdziwe historie ludzi :) Zapraszam :)
    http://truthunderworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Hmm, muszę pokombinować z moimi bluzkami i paskami, by stworzyć równie imponujący efekt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Nieźle kochana;) Pięknie;) I jak zawsze cudowny i promienny uśmiech ;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. podoba mi się Twoja spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  63. ojjj, świetny masz styl!! Masz talent do wyszukiwania perełek w SH! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  64. O proszę też masz kapelusz :_))) świetnie całość wygląda!
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  65. a wiesz, że ja tez marzyłam o spódniczce z baskina ale niestety nigdzie jeszcze nie znaładlazłam odpowiedniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo ładnie wyglądasz ;) świetna koszula i kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetnie wyglądasz! :)


    www.stylebyczarna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Zakochałam sie w tej marynarce! ten wzor jest cudowny !

    Dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jeżeli do mnie wpadniesz!

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.