czwartek, 18 października 2012

Birth of a pearl

Wróciło lato! No dobra, przeginam, ale kto nie poczuł dzisiaj lekkiego powiewu wiosny? I tyle słońca, radości; ludzie od razu życzliwi, uśmiechają się i pozdrawiają na ulicach. A to wszystko przez jeden cieplejszy dzień pośród tych zimnych i przeszywających. Zadziwiające, jak wielki wpływ ma na nas pogoda...
Dziewczyny, przekazuję apel od płci przeciwnej: póki jesień łaskawa - ubierać kiecki, spódniczki i pokazywać zgrabne nogi, rajstopy 'setki' zostawcie na mrozy!










spódniczka (sukienka...): h&m
bluzka: sh
buty: Boti
opaska: h&m
biżuteria: katherine.pl

63 komentarze:

  1. Wow, bardzo odważny zestaw. Prezentujesz się w nim świetnie :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. odważne stwierdzenie, że jeszcze lato :D ja czuję już prawie -45 w powietrzu :(
    uroczo wyglądasz :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poczułam dziś powiew wiosny!!!;) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, dziś było wspaniale! Nawet lekko się zgrzałam;) Noo ale z tymi pozdrowieniami, to bym nie przesadzała;p (chociaż hmm...Warszawa to Warszawa.tu jest...inaczej heh;)

    Piękna spódniczka i bluzka! Z początku myślałam, że to sukienka;) Naprawdę fajnie ze sobą wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, ja, ja poczułam powiew wiosny (ręka w górze)! :) Dziś było cudownie pięknie, chciałabym, żeby taka pogoda utrzymywała się aż do 23 grudnia, a wtedy, żeby przywaliło śniegiem - w święta ma być mroźno, zimno i śnieżnie. :D Wyglądasz pięknie, na pewno niejeden osobnik płci przeciwnej zwrócił na Ciebie uwagę! :D

    Pozdrawiam Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pięknie się uśmiechasz <3. Stylizacja ciekawa, lubię koronki.
    u mnie coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna bluzka,
    wyglądasz bardzo retro kobieco :0
    mój klimat

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi się podobasz w tym wydaniu!!! Jestes taka elegancka, kobieca i sexi:) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie zestawienia! Są dla mnie idealne, gdy chcę dobrze i wygodnie wyglądać ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!

    Szukasz modnych ubrań i dodatków w rozsądnych cenach? Firmowych rzeczy o 50% taniej? Tu znajdziesz wszystko:

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26330448

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna bluzka, idealnie pasuje do spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo sympatyczną urodę, pasuje Ci takie zestawienie i uczesanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz uroczo! tak romantycznie!
    ja niestety na te piękne ciepłe dni zostałam zamknięta w domu przez chorobę..

    OdpowiedzUsuń
  14. Optymistyczny wpis, Twoja osoba i Twój uśmiech!
    Wyobrażam sobie jak panowie pocieszali swoje oko Twoim widokiem na ulicy ;)
    Urocza stylizacja bardzo przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakże dawno mnie tutaj nie było... Przepraszam za takie zaniedbanie z mojej strony! ;*
    O taaaaak, na nowo zawitała do nas piękna, złota polska jesień. Pogoda napawa optymizmem i motywuje do tego, by przywdziewać spódniczki i sukienki. Promyki słońca tak na mnie działają :) Mam ochotę afiszować się swoją kobiecością!
    Przepiękna bluzeczka! <333 Nie wiem natomiast, czy zdecydowałabym się na taki krój spódniczki (jak dla mnie jest za krótka), ale mając tak zgrabne nóżki jak Ty, śmiało bym w niej paradowała! :)
    Jesteś takim promyczkiem i zarażasz pozytywną energią! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka przepiękna! Zachwycam się nią strasznie, a w połaczeniu z bielą trafia idealnie w mój styl:) Ah, a ja idę dzisiaj na imprezę Black and White i z chęcią wskoczyłabym w Twój zestaw.
    Pięknie:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. swietna fryzurka ;]

    u mnie konkurs,do wygrania bon na dowolna parę butów ;)! zapraszam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za przemiły komentarz u mnie na blogu! ;) Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Toż Ty jesteś ze Szczecina! dopiero teraz zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Racja, warto pokazywań nogi póki jeszcze można :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny outfit!piękna spódniczka

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooolśniewająca! : ) ; ) Legginsy otrzymalam w ramach wspolpracy z romwe ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojjj zgadzam się z Tobą w 100%!! Zarówno w sprawie wpływu słońca na ludzki gatunek, jak i pokazywania nóg;) zestaw jest fantastyczny, a Ty wyglądasz olśniewająco:):) fantastyczna spódniczka i buty, a rękawki z perełkami to po prostu mistrzostwo!:):*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dopiero je kupiłam, więc jeszcze nie miałam okazji ich prać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dawno u Ciebie nie byłam!
    mi się wcale sukienka nie podoba,ale to dalej masz śliczne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa bluzka, takie rzeczy upolować w sh w dobrym stanie to duży wyczyn :) niech to słońce pozostanie z nami jak najdłużej !

    OdpowiedzUsuń
  27. też uwielbiam ich profesjonalizm i podziwiam. :) zestaw bardzo udany - romantyczny, kobiecy, uroczy, śliczny. podoba mi się koronka z perełkami <3

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie wyglądasz, spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz przepięknie! bluzeczka boska :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czuję i korzystam! :)
    Prezentujesz się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem pod wrażeniem! to naprawdę świetny blog, muszę tu zaglądać częściej, zdecydowanie :) mam nadzieję, że mój zainteresuje Cię też i dodasz go do obserwowanych ;)
    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz i mimo ze mało komentuję to uwielbiam twojego bloga ! Zapraszam po zgarniecie pięknej biżuterii u nas na blogu !!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. cudna spódniczka;) z wielką chęcią dostosuję się do apelu płci przeciwnej;D

    OdpowiedzUsuń
  35. mmmm świetnie : )


    zapraszam do mnie, może coś się spodoba i zaobserwujesz?
    http://breatheliffe.blogspot.com/ ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. sliczna jest ta koszulka!! tez chce taka ;)
    xxo

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się Twoja czarna dżetowana bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale urocza bluzeczka...super
    Jak zwykle super dziewczeco!
    o tak ja tez jestem za tym zeby rajstopy poczekaly;-)
    pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. dawno mi sie tak nie podobałas jak dziś;)
    musze jeszcze dodać że jestem pod wielkim wrażeniem Twojego chóru obejrzałam ostatnio teledysk, jesteście świetni!

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny strój:) A buty dzisiaj mi wpadły w oko w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny zestaw, spódniczka i buty sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne połączenie ! :) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo dziewczęco- tak jak lubię;)
    ❤ ❤ ❤
    całusy:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz genialnie ; )
    Biel i czerń zawsze tak!

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka STRADIVARIUS ( zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super wyglądasz :) Jesteś śliczna!

    Zapraszam na mojego nowego bloga IZABELA'S WARDROBE

    OdpowiedzUsuń
  46. jaka cudowna bluzka! gdzie są sh z takimi perełkami? :) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wyglądasz!! A bluzeczka i sukienka, nie no wszystko jest tu wspaniałe!!

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.