niedziela, 25 listopada 2012

Brainstorm

Jestem typem osoby, która musi uczyć się na bieżąco, aby przyswoić cały zadany materiał. Nie ukrywam, potrzeba dużo silnej woli, ale nauka przychodzi mi dosyć łatwo. Jednak musiałabym być robotem, żeby nie próbować jakoś sobie ułatwić całego procesu.
Dlatego uwielbiam wyszukiwać w internecie różne techniki pamięciowe, które czynią zapamiętywanie prostszym. Największym i zdecydowanie najlepszym źródłem jest dla mnie strona Rozwojowiec.pl. Damian umieszcza tam prezentacje mówiące o różnego rodzaju sposobach na rozwój swoich szarych komórek. Osobiście sama korzystam z wielu i mogę je Wam szczerze polecić, bo naprawdę się sprawdzają. A nasz mózg to prawdziwe arcydzieło, które czasami działa... dosyć banalnie :-D






spodnie: sh
bluzka: StreetOne (sh)
czółenka: ?
kapelusz: sh
zegarek: allegro
pierścionek: katherine.pl

59 komentarzy:

  1. przeczytałam w tytule "Brianstorm" i już zaczełam nucic piosenkę Arctic Monkeys XD
    btw, ładna stylizacja, prosta, ale śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. Szkoda, że lepiej nie widać kapelusza bo wydaje mi się bardzo ładny. :)
    zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja bardzo fajna. na początku myślałam, że ta bluzka to sukienka :>

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja właśnie przed kolokwium... :D
    Muszę zmotywować mój mózg :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A no wiem, jest bardzo mięciutka : ) ; ) śliczny kolor bluzeczki. I w ogóle tak dziewczęco bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, bardzo piekne połączenie kolorów;) cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jakoś rozwinę moje szare komórki ;) Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz ślicznie !
    Urocza stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do nauki nie mam za dużo silnej woli :) podziwiam :)
    oczywiście wyglądasz świetnie.. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wyglądasz :d

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh Twoje wlosy sa piekne;)

    pozdarwiam serdecznie;)

    http://vixen1990.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa stylizacja. Zakochałam się w Twoim kapeluszu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. żyję! :) widzisz, ja nigdy nie miałam siły by śledzić techniki zapamiętywania, z resztą nigdy nie miałam większych problemów z pamięciówką. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To tak jak ja :)
    Najlepsze i najtańsze, chociaż ciężko mi coś znaleźć w rozmiarze xxs czy xs ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. proszę, można się u ciebie napatrzeć, zainspirować i jeszcze czegoś(się) nauczyć, przyda się wszystko ;) najsłodsza bluzeczka w grochy :D w innej wersji by mi się chyba nie podobała,ale tu nie mam nic przeciwko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz fajny kapelusz! świetnie w nim wyglądasz! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja stylizacja wygląda świetnie i optymistycznie na tle szarej rzeczywistości jesieni :) i kocham Twój kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wygladasz w tym kapeluszu!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. przegladam twoje stylizacje i powiem ci ze sa fantastyczne :) wygladasz na bardzo sympatyczna i usmiechnieta osobe a to dodaje ogromnego uroku! obserwuje!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać, że wylewa Ci się coś... masz tłustą pupę^^
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogę się na Ciebie napatrzeć, tak pięknie wyglądasz w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie kochana wyglądasz :) podoba mi się :) i jaki uroczy pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny blog!


    Ps.oczywiście że sama go zrobiłam ;p
    Miło mi że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog ! (obserwuje)
    Pierścionek jest prześliczny :)

    Zapraszam do mnie
    nikola-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze jak na ciebie patrzę! widzę przyszlosc w pozytywnych barwach:d
    pozdrawiam!!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Hello, і thіnk thаt і saw you visited mу wеblog thuѕ і came to “return the favor”.
    Ι'm trying to find things to improve my website!I suppose its ok to use some of your ideas!!
    My homepage ... auto auction

    OdpowiedzUsuń
  27. ahh Ty moja gorąca kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nominuję Cię do Liebster Award :) więcej informacji w moim nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa uroda, a i sama stylizacja ciekawa:)


    Pozdrawiam,
    KAMIL

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczy ten kapelusik ! Stylizacja bardzo ładna. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham połączenie białych szpilek i szarych spodni!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne połączenie bieli, cudo bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesli ta stronka naprawde pomaga, to chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też wolę się uczyć na bieżąco, ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. masz cudowne włosy *.* i wgl cały typ urody :D

    OdpowiedzUsuń
  37. sliczna z Ciebie dziewczyna...masz przepiekne wlosy:)
    pozdrawiam i dziekuje za wizyte:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jezusiu jakie ty masz piękne włosy zazdroszczę ci ich :D WPADNIJ PLISKA W WOLNEJ CHWILI http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne włosy, piekna dziewczyna<3

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja mam tak samo kochana :( ślicznie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. jak dla mnie za jasna ta stylizacja ;p ale różne gusta są :D
    ogólnie ladnie wyglądasz, śliczne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  42. O, pewnie zajrzę na tą stronę, bo ostatnio zauważyłam, że od pewnego czasu mam problemy z uczeniem się. Ciężko mi do głowy wchodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  43. przesłodka jest ta bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie słodkie kropeczki *____*

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo słodkie, takie 'curly' :)

    Pozdrawiam,
    Liame L.

    OdpowiedzUsuń
  46. Slodko i przeslicznie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ładny kapelusik :) Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania dowolna para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super vintage!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  49. Nauka, podobnie jak Tobie, przychodzi mi stosunkowo łatwo, choć nie ukrywam, że mam spore problemy w tym, żeby się za nią zabrać. Nie mam jednak prawa narzekać, bo mam dobrą pamięć do dat, słówek i definicji, czyli rzeczy, z którymi obcuję na co dzień oraz czymś, co pokrywa się z tym, co przyda mi się w przyszłości :) Wiem natomiast, że różnie bywa u mnie z logicznym myśleniem... Ale nie można mieć wszystkiego, prawda? :)
    Strój, który zaprezentowałaś, kojarzy mi się ze stylem retro i co więcej, wydaje mi się, że to Twoje klimaty! :) Świetna bluzeczka, a jeansy wspaniale podkreślają Twoje kształty!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.