środa, 22 lutego 2012

Yellow power!

Coraz cieplej się robi. Tylko słońca brak. Nie wiem jak wy, ale mi brak słońca szkodzi. Chyba powinnam zapadać w sen zimowy, jak niedźwiedzie. Albo zaopatrzyć się w taką lampę, która wytwarza promienie UV. (miała taką bohaterka Men in Trees, ktoś wie, o czym bredzę? :))
A że mi brakuje słońca bardzo mocno, sama sobie robię za słoneczko! 

Kto jeszcze nie głosował, a ma chęć: Wchodzimy w fejsbukową aplikację tutaj -> Galeria -> Szukacie mnie (Kamila Banaszczyk) -> Zobacz -> GŁOSUJ. 

English translation below





ubrania/clothes: lumpek/second hand
zegarek/watch: Asos
biżuteria/jewellery: katherine.pl
buty/shoes: allegro
rajstopy/tights: Gatta
kapelusz/hat: lokalny sklep/local shop

It's getting warmer. I only miss the sun. I do not know about you, but for me lack of sun is harmful. I guess I should fall into winter sleep like bears. Or buy the lamp that produces UV rays. (like one of female characters from Men in Trees, anyone know what I'm talking about? :)) And that I miss the sun so much, I make myself  look like sun!

79 komentarzy:

  1. fajny zestawik ;) świetny zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  2. buty,zakolanówki wszystko dobrane idealnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHA...WESOŁY SET NIE POWIEM;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle też jadam domową, ale raz na jakiś czas kuszę się na cuś niezdrowego ;-) bardzo ładnie, wiosennie u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie słońce akurat było :) Świetny zegarek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wiosennie :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana rewelacja! uwielbiam zakolanówki! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A żebyś wiedziała jak mi brakuje słońca, to zaczyna się robić straszne. Zimowa deprecha się mnie trzyma :( Nie mogę doczekać się już wiosny. Do kalendarzowej w sumie już tylko miesiąc. Bardzo fajna stylizacja. Taka radosna i pozytywna. Bardzo podobają mi się buty :)

    No atut powiedziałabym ale dla wysokich. Niestety przy moim wzroście 160 takie długie sukienki to kicha :<

    OdpowiedzUsuń
  9. aż się cieplutko zrobiło wokół, śliczny strój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam żółty, a Ty cudnie się w nim prezentujesz :D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :* Świetnie dobrałaś ciuszki i bardzo mi sie podoba ten naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gorgeous photos dear! wanna follow each other on bloglovin? kisses, katefp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te zakolanówk !mi też brakuje słońca uhh ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie! Strasznie mi się podoba ten żakiecik ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała promieniejesz! :) Cudnie Ci w tym kolorze, dzisiaj miałam ten sam naszyjnik, tylko mój niestety się zerwał i musiałam go inaczej spiąć.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak będziesz w wawie kieruj się na lublin :D później 60km i jesteś u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie Ci w żółtym kolorku! ja niestety nie mogę się przekonać do żółtego jako bardzo jasna blondynka nigdy w żółtych odcieniach nie było mi do twarzy :) może jednak kiedyś zdecyduję się spróbować,bo żółty to na prawdę ładny kolor.

    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  19. kochana, brak słońca Ci szkodzi?! Przecież Ty promieniejesz:) Wyglądasz naprawdę cudownie!
    Zakolanówki dodają stylizacji wielkiego uroku!;)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie to wygląda, tylko jakoś wzór na spódniczce mi przeszkadza, nie wiem czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeezuu jakie ty piekne stylizacje stwarzasz!! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your dress, the yellow colour is wonderful <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne kolory! od jakiegoś czasu poluję na bluzkę własnie w takim cytrynowym kolorze jak twoja marynarka
    śliczne włosy:)!równiez

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się, ładne kolory na strój :) Ale u mnie jeszcze za zimno :(
    Pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo polubiłam żółty

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście Ty wyglądasz bardzo słonecznie i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ tu wiosennie! :) Pięknie wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. WOW girl, such a wonderful outfit!! I specially love the dress, its amazing :)
    Love your blog too, its so creative and fashion!!!
    Coment my new outfit in http://s-justcarpediem.blogspot.com/
    Follow me and ill do the same :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jestem stanowczo za tym, żeby ludzie tez mogli zapadac w sen zimowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, mokasyny podbily moje serce:)
    W tamtym roku sprawiłam sobie jedną parę,są niesamowicie wygodne i do tego nie wykrzywiają stóp,tak jak to robią baleriny...

    Poprzedni post- świetna sytylizacja, barzdo spodobało mi się to połączenie jeansu i koronki, a do tego futro:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie nie jest gruby, bo moja pani fryzjer ostatnio przerzedziła mi włosy, kiedyś to miałam warkocza!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo optymistycznie wyglądasz! : )) Fantastyczne kwiatowe wzory! : )

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz:)
    Marynarka-cudooo!

    Może będziemy obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  34. sama wygladasz jak sloneczko, radosna zapowiedz wiosny! niezle dalas ta stylizacja, super wygladasz!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. zegarek i paznokcie <3 i ten żakiecik ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. jak zwykle wszystko dobrane idealnie!

    dziękuję za komentarz!

    rebellook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejny świetny set!
    Uroczy kapelusz :))

    OdpowiedzUsuń
  38. such a perfect outfit!! love this.
    www.alright-blondie.blogspot.com
    xxxx

    OdpowiedzUsuń
  39. marynarka jest niesamowita! aż sie wierzyć nie chce, że sh! zakochałam sie w niej <3 A co do pogody to mam tak samo jak ty ; / już chgyba wolalabym zeb ybylo simno ale slonecznie : (

    OdpowiedzUsuń
  40. This post is really nice, I like it so much!!! These photos are amazing!!!
    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing ring or $500 of jewelry, enter the Lotus Mendes giveaway!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. kwitnąco :)

    fajny kolor lakieru do paznokci <3

    pozdrawiam,
    awrybska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej, jak wiosennie. :) Bardzo ładnie Ci w takich kolorach. :D
    Hm, mój podkład też dobrze rozprowadza się dłonią, jednak przy użyciu pędzla jest taki wygładzony, aksamitny. Każdy lubi co innego, a o gustach się nie dyskutuje. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kosztowały 9,90 dwie pary, ale jedna wzięła moja koleżanka :P

    OdpowiedzUsuń
  44. swietnie wygladasz,stylizacja super ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  45. Do Szczecina przyjechałam do kuzynki, bo mam ferie :) Nie znam żadnych, ona będzie mi pokazywać :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. BOSKO WYGLĄDASZ ! KOCHAMY KAPELUSZEEE <3

    ZAPRASZAMY DO NAS :) P.S DODAMY SIĘ DO OBSERWOWANYCH ?

    XOXO,

    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM
    WWW.ONELOVEONEDNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. ślicznie wyglądasz a naszyjnik to istne dzieło sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. super butki a Twój look przekonał mnie że wiosna idzie!
    te żółcie! nie zapadaj w zimowy sen, tylko stwarzaj co dzień tak radosne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście , że to rebki xxs będą modne! Na potwierdzenie daje np. artykuł z " Flesz " nr. 4 ( 10 ) , ze str. 52 :)
    _______________

    Ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  50. that blazer is fantastic <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Tak tak :) robilam :D a czo?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. marynarka ma cudowny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  53. zegarek, pierścionek, buty <3 <3
    wyglądasz promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajna stylizacja, ta żółta narzutka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo podoba mi się to połączenie żółtego :)

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. cdownie wyglądasz! uwielbiam ten żakiet!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie było dzisiaj mnóstwo słoneczka, z którego się bardzo cieszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też uwielbiam oversize. One na każdym wyglądają dobrze, a przy tym nie dość, że ładne to i wygodne, co w modzie nie zawsze idzie w parze ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. You are so gorgeous. Love your blog so much. Please follow my blog...

    ♥Love from Antalya♥

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudowne buty i marynarka.
    Obserwuje liczę na rew.

    OdpowiedzUsuń
  61. wow wyglądasz rewelacyjnie!
    zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo dziękuję :) i czekam na coś nowego u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. jaki przepiękny żakiecik!! a w kapeluszu Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie wyglądasz, tak wiosennie! Ładnie ci w tym kapeluszu:)
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  65. Excellent way of tеlling, and faѕtidiouѕ paragraph tο take facts сonсernіng my prеѕentatіon focus, which і am going
    to presеnt in instіtution of higher eduсation.
    My web site :: signs he's not into you

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.