niedziela, 11 marca 2012

Many styles

Gdy nadchodzi niedziela i mam więcej czasu, lubię zaszaleć. Czasami próbuję zainspirować się określonym stylem, a innym razem po prostu doprowadzić outfit do perfekcji pod względem dodatków. Dzisiejszy niedzielny strój przez ponczo i pióra kojarzy mi się z indiańskim plemieniem. Ale z drugiej strony leonki, kapelusz i torebka bardziej pasują mi do stylu eleganckiej starszej Pani. Moja mama powiedziała, że gdyby nie buty, to wyglądam jak poszukiwacz skarbów, tudzież archeolog.
A wy jakie macie pomysły?

Kto nie głosował, a ma chęć: KLIK(Galeria -> Szukacie mnie: Kamila Banaszczyk, aktualnie na 6 stronie -> Zobacz -> Głosuj).

English translation below







ponczo: mojej mamy
sweterek: second hand
spodnie: second hand
buty: allegro
torebka: second hand
leonki: allegro
pierścionek: katherine.pl
kolczyk: Glitter.pl

When it's Sunday and I have more time, I like to go crazy. Sometimes I try to inspire a particular style, and other times just bring the outfit to perfection in terms of extras. Today's Sunday dress for ponchos and feathers reminds me of an Indian tribe. But on the other hand leonki, hat and bag more suited to my style of an elegant old lady. My mom said she had no shoes, you look like a treasure hunter, or would be an archaeologist.And you have ideas for what?

74 komentarze:

  1. Masz piękne włosy :) A co do zestawu, to chętnie przygarnęłabym takie buty do swojej szafy!

    http://przekraczajac-horyzonty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ubrania:) Zapraszam do mnie:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    P.S. Wyglądasz jak Villas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z czymkolwiek się kojarzy mnie się podoba i świetnie Tobie pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torba ;D
    zapraszam do mnie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie buty!! (Od jakiego użytkownika??) Śiwetne ponczo!! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przyjemna dla oka stylizacja i co najwazniejsze wydaje sie byc wygodna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyglądasz! To mój ulubiony zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty, lennonki, mamy tutaj perełki!

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są wspaniałe! ;D i wysokie!!
    kapelusz troszkę Cię postarza, ale co tam! :)
    razem wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja bym Ci chętnie ten kapelusz ukradła :) Bardzo przyjemnie, ładna torebka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanastycznie wyglądasz !! Szalenie mi się podoba. Buty - obłęd w ciapki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kradniesz mi serce tymi brązami!
    Śliczny kapelusz i torebka i buty i wszystko!
    Genialne połączenie, zupełnie od siebie odległe tematycznie ale świetnie współgrające! Gratuluję pomysłu !

    OdpowiedzUsuń
  13. jejcia! jakie piękne butki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny strój! jak by zamienić dł spodnie na krótkie to strój jak z ciepłego i słonecznego LA z filmów ;p moja wyobraźnia dziś szaleje ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo pisać. I like it! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ludzie odbierają Twój styl na ulicy?

    Ps: Cudowne buty.

    OdpowiedzUsuń
  17. z rozmachem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Kochana! ..buty i torebka bardzo mi się podobają:) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this look! Very John Lennon-esque!


    http://samalamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. prawdziwy wiosenny mix!:) świetne połączenie różnych stylów- kapelusz i ponczo super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz super, najlepsze są buty!

    dzięki za komentarz!

    rebellook.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowałam Cię i zapraszam do kosmetyczne spowiedzi ;)
    http://thehajnowka.blogspot.com/2012/03/tag-u-spowiedzi-czyli-moje-kosmetyczne.html

    Świetne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. już dawno nie było szarości ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. rozumiem, rozumiem ;d
    no myślę, że będą co jakiś czas (częściej) kolory ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki! Ponczo jest fantastyczne :) bardzo kolorowo i pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kolor taki ożywiający!;))

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zawsze świetne poczucie stylu : )

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacyjny zestaw, podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny zestaw.
    Ponczo i buty - SUPER ! :)

    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne te buty :) Ja zamówiłam zerówki w panterkę na all, miałam jeszcze jedne zamówić( czerwone), ale zrezygnowałam i kupię kiedy indziej :D

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam te Twoje kapelusze , masz ich cale mnostwo *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. troszeczkę skojarzyłaś mi się z Włóczykijem hhehehe. ale to nie oznacza niczego złego! wręcz przeciwnie! wyglądasz super, lubię takie zestawy. :):)

    OdpowiedzUsuń
  33. troszeczkę skojarzyłaś mi się z Włóczykijem! ale to nie oznacza nic złego, wręcz przeciwnie! super wyglądasz, lubię takie zestawy. :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. A mi się kojarzysz z Wędrowyczem jakimś :) Fajne to ponczo :)
    A sukienka na wesele siostry, już miałam dość poszukiwań i kupiłam tą sukienkę, już brak mi było sił na szukanie:p

    OdpowiedzUsuń
  35. piękna torebka i super buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny zestaw, taki kolorowy i wesoły, od razu chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak dla mnie to ty we wszystkim wyglądasz dobrze:) Śliczna torebka i kapelusz♥
    F.

    OdpowiedzUsuń
  38. Beautiful outfit! <3

    XOXF.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. cieszę się w takim razie! :)

    ciekawie wyglądasz, okulary są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  40. a wiesz, że świetnie wyglądasz w tych buciorkach i kolorkach ( ale mi się zrymowało!)

    OdpowiedzUsuń
  41. love this outfit!!!
    xx s
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialna stylizacja ;) Jestem jej fanką ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Fantastycznie wygladasz!!A buty bym ci chetnie podkradla;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne buty, mogłabyś podać link albo sprzedawcę??

    OdpowiedzUsuń
  45. mi ponczo kojarzy się z indianami:D

    OdpowiedzUsuń
  46. To ponczo faktycznie przypomina trochę Indian!
    A Twoja mama ma fajne skojarzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja:) Jestem bardzooo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  48. nooooooooooooo eeeeextra:D !

    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ślicznie wyglądasz ; )

    ` Obserwuję, byłoby miło gdybyś się zrewanżowała.
    * Za każdy kom. u mnie, odwdzięczam się ; >


    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. wyglądasz jak piękniejsza wersja janis joplin. wszystko perfect!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.