środa, 21 września 2011

U S A

Czasami tak mam - coś zobaczę i chcę to mieć (mimo że jest to bardzo popularne). Nie obchodzi mnie wtedy, że ma to już połowa Polski/świata, albo że pomysł się już przejadł. Tak było właśnie z motywem flagi USA. Idea ubrań z nią bardzo przypadła mi do gustu. Ba, powiem nawet, że wręcz chorowałam, gdy nie miałam nic takiego w szafie.
Więc sobie kupiłam szorty na allegro :) trzeba się uszczęśliwiać.

Sometimes I have so - I see something and want to have this (although this is very popular). I don't care then, that this thing already have the half of the Poland / the world, or that the idea had already overeaten. 
It was just so with the motive of the flag of the USA. The idea of clothes I really liked. Of course, I will even say that I was ill outright, when I did not have nothing such in the wardrobe.
So I bought shorts on allegro :) we should make oneself happy.







shorts: allegro (DIY)
T-shirt: second hand
sweater: second hand
shoes: Converse, allegro
rings: katherine.pl

23 komentarze:

  1. Zazwyczaj, o ile to możliwe, bronię się przed tym, co noszą wszyscy, ale amerykańskie&brytyjskie flagi są świetnym pomysłem :D
    Czerwone pazurki mrr! ^^

    Pozdrawiam ciepło,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne spodenki, świetne są! :)
    wyglądają świetnie z prostą białą bluzeczką, a czerń tutaj tez jest idealna! :D
    boski kolor paznokci ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty popularne ale mimo wszystko stylowe i mnie również bardzo się podobają :)

    zapraszam na
    http://www.double-hope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, mam wielką prośbę. Mogłabyś pwoeidzieć mi, od którego sprzedawcy kupiłaś buty z tego zestwu http://curlyfashion.blogspot.com/2011/09/elegance-is-all.html#comments ? Marzą mi sie właśnie takie od dawna! Gdy przeglądałam tamtego posta, bałam się, że przeczytam na końcu - buty: lokalny sklep, co przekreśliłoby moje szanse, ale że są z allegro, to może jeszcze mi się uda!

    pozdrawiam
    as

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki świetne ;) i piękne włosy <3

    Zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz - piękny zestaw :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te spodenki ; D bardzo spodobał mi się również kolorek paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz ja zazdroszczę Ci tych szortów-świetne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam taką pare, lecz jest troche za zimno żeby w nich chodzić , sama zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty masz piękne włosy! :)


    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  12. wow włosy masz cudowne, zawsze marzyłam o kręconych, ale tak to jest chyba marzysz o tym czego nie masz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że spodenki robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki. :) też tak mam z niektórymi rzeczami więc wiem co czujesz. ;p świetne te szorty!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne szorty ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.