niedziela, 26 lutego 2012

Spring is in the air

Ach, moje modły zostały wysłuchane. W końcu mogę mrużyć oczy, czując ciepłe promienie słońca na skórze.  Wiosna zdecydowanie wisi w powietrzu! Od razu mam lepszy humor. Lalala!
English translation below





kurtka: denim.co
koszula: second hand
spodenki: second hand
rajstopy: Gatta
buty: allegro (jacenty007z)
torebka: allegro
czapka: second hand
okulary: House
kolczyki: katherine.pl

Oh, my prayers were answered. Finally, I squint my eyes, feeling the warm of sunshine on the skin. Spring is definitely in the air! And I have a better humor because of that. Lalala!

88 komentarzy:

  1. Aż miło się patrzy na taki wiosenny zestaw :) Świetne masz butki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne masz te botki. : ) / u mnie też dziś słoneczko! <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez sie z tego powodu ciesze, latwiej bedzie mozna znalezc takie cuda w sklepach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny dzień, u mnie pochmurno :( bardzo ładny strój, super buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie śnieg i deszcz! :(
    ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, koszula jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czuję wiosnę ah i bardzo się z tego powodu cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko fajnie, ale buty to są genialne ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  10. a w Gdańsku dziś spadł paskudny śnieg :(
    świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne botki! szkoda, że nie pokazałaś ich z boku. zastanawiałam się na początku czy to koturny czy blocki i jak wysokie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz :) torebka jest super i botki też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo tak, wiosna wisi w powietrzu a ile kichajacych w busach:D ale ja tez juz nie moge sie doczekac wiosny i tego az zostawie swoja zimowa kurtke w szafie gdzies na samym dnie i wyciagne balerinki:) pozdrawiam i fajny look :)

    OdpowiedzUsuń
  14. słonecznie, promiennie :)
    buty są genialne. :)
    świetny set. :P

    pozdrawiam,
    awrybska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też dzisiaj taka piękna pogoda i nastrój też "lalala" ;D
    Śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  16. włosy, buty i torebka <3

    aż miło popatrzeć na takie słoneczne zdjęcia.

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna torebka : ) Uwielbiam !! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już nie mogę się doczekać ciepłych i słonecznych dni! :) świetny zestaw :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny outfit <3
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw dla młodej dziewczyny. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba, okulary, buty! Ach, wszystko cudowne.
    Też modliłam się o słońce, ale ledwo co wczoraj resztki śniegu stopniały, a już dziś nawaliło nowego ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. u Ciebie zawsze tak wesoło :) aż miło popatrzeć! buty masz boskie!

    OdpowiedzUsuń
  23. No właśnie nie jestem zawodowa, kiedyś się bawiłam w 'fotomodelkę' i zdjęcia to wielki sentyment, którym się tutaj dzielę. :-)
    Masz świetne nogi, dopiero teraz to zobaczyłam! :*

    OdpowiedzUsuń
  24. widac, slonce ci sprzyja, piekna torba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torba. Ta kokardka jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne okulary i piękne kolczyki!:) i botki mi się strasznie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz w tych promieniach słonecznych:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię Twoje sety :) Buciki i torebka, normalnie looove <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz ;)
    Piękna torba

    OdpowiedzUsuń
  30. buty wyglądają mi na cudowne, choć dobrze ich nie widać. mają na pewno świetny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy ksztalt okularow a kokardka na torebce jest urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale promieniejesz, wiosna ci służy:) Świetne buty i torebka!
    Faustyna

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja, masz cudowne włosy ;).

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze zachwycam się Twoimi włosami :) + cudne bransoletki i buty ;3

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz ślicznie ! Tak wiosennie :D
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny zestaw, wygląda wiosennie!:D
    zapraszam do mnie,obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja kocham je, mam nadzieje, że uda mi się upolować jeszcze jedne, na platformie :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyglądasz,obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne masz włosy! :) Też kiedyś takie miałam, teraz są króciutkie, ale sama tego chciałam. :D
    Świetna torebka i buty! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. wyglądasz prześlicznie, nie mogę się napatrzeć na twoje włosy :)
    koszula, spodenki, buty cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  41. faktycznie śliczna pogoda! Świetny zestawik

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam Twoje wlosy *_*! masz boska torebke!

    OdpowiedzUsuń
  43. Trochę słońca i trochę kwiatów i już wiosna :]

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też się cieszę, że wiosna tuż, tuż :)
    Świetna stylizacja, cudowna torebka ^^
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  45. aaaj koszula!<3 świetnie wygląda ze spodenkami i kolorem butów! chyba tylko ja jeszcze nie czuję aż tak bardzo wiosny, to chyba przez ten silny wiatr;(

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładne :)
    i dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak ja bym się dała pociachać za takie włosy... A zestawienie bardzo udane.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. dzięki;) fajny outfit;)
    super buty, też chcę takie ;p
    obserwuję;)

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja też już czuję wiosnę, automatycznie wprawia mnie to w dobry humor! :)
    _
    ładna torebka i buty<3

    OdpowiedzUsuń
  50. I mnie także cieszy to iście wiosenne słoneczko :) Masz przecudny kolor włosów. Farbujesz, czy to takie naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pięknie wyglądasz, wszystko dobrane jest perfekcyjnie :-) Zwłaszcza okulary przyciągają uwagę :-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. okulary mniam mniam :P skad? :) i chyba buty mi sie podobaja :P szkoda ze ich nie widac z boku :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Oby już niedługo ta wiosna zawitała do nas ;) Mega fajnie wyglądasz, buty i torebka są świetne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. buty o torebka *.* i nie wiem czy już mówiłam ale masz uroczy uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Aaa no ostatnio często coś pichcę :)) Hmm mega torba ;) przyjemny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  56. masz śliczny uśmiech + piękna torebka! :)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz :)
    Buty i torba <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jutro nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  58. jesteś śliczna! masz uroczą buzię, piękne włosy, super figurę, taką w sam raz, moim zdaniem :) tak trzymać! a w torebce się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Cześć. Możesz uznać ten komentarz za spam, ale ja tylko piszę co tak na prawdę myślę. Bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie czyta się Twoje posty bo są ciekawe, oby więcej ich było. Z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga :)

    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Płaszczyk jest cudowny ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziękuję Kochana:)

    Ty również wyglądasz świetnie i pięknie się uśmiechasz:) Gdyby tak każdy chodził uśmiechnięty i wesoły:...:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Brak mi słów ! Genialny strój, naprawdę jeden z lepszych (:

    OdpowiedzUsuń
  63. świetnie! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  64. torebka i buty-genialne!! :)
    obserwuję!! naprawde fajne pomysly na stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  65. superaśny wczesnowiosenny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.