wtorek, 21 sierpnia 2012

I need a dollar or two

Dzisiaj mój blog zamieni się w iście ogłoszeniowy słup, ale co poradzę, że tyle wiadomości się nagromadziło.
Po pierwsze, wszystkich blogerów i obserwatorów, którzy odwiedzają mojego bloga zapraszam na SWAP Party i Kiermasz mody Handmade Cekinada, który odbędzie się w Szczecinie w dniu 25. sierpnia. Ja niestety nie mogę być, ale może ktoś z Was się skusi? (Kontakt z organizatorkami: fabriquecompl@interia.eu oraz 518 757 480 Natalia Kosieradzka)
Teraz trochę prywaty. Z racji tego, że zbliża się wyjazd marzeń (o tym wkrótce), przydałoby mi się mały zastrzyk gotówki. Jak wiecie, robię biżuterię (właśnie mam na zdjęciach poniżej bransoletkę własnej produkcji) i także ją sprzedaję, więc jeśli coś Was zainteresuje, piszcie na mój adres e-mail: kamila.yk5@gmail.com. Ponadto pozbywam się nadmiaru ubrań z szafy, które możecie obejrzeć na moim allegro. Codziennie staram się dodawać coś nowego, a pierwsze aukcje kończą się już jutro!






spodenki: Clockhouse (C&A)
koturny: Boti
top: E-Loco (sh)
bransoletka: moje handmade
kolczyki: katherine.pl
kapelusz: nad morzem


Ponadto wróciłam znad morza wczoraj i powiem Wam nieskromnie, że to jeden z lepszych moich wypadów w tym roku! Pomijając 24 ugryzienia na moim ciele (komary! w tym jedna osa. Pod pachą!!!) i niewygodny materac, spanie pod namiotem to naprawdę duża frajda. Zwłaszcza kiedy ma się takie wyborowe towarzystwo :*



61 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja! Jestem ze Szczecina i właśnie się zastanawiam :))
    Obserwujemy? Ja już się dodałam ;)
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie :)
    http://martinees-x.blogspot.com/2012/08/moje-pierwsze-mae-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie to trochę za wysokie te spodnie ale wiadomo - gust każdy ma inny. Ale kolor maja mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie brązu i czerni jest ulubionym mojej mamy:) Ja sama za nim nie przepadam, ale w tym zestawieni prezentuje się całkiem nieźle (lubie ten trend odkrytego, ale zasłoniętego brzucha:)), a i kapelusz fajnie ozywia całość:) No i jak zwykle urzekają Twoje loki:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. The brown shorts look simple but really nice:)
    Follow you via GFC:) Please check out my blog and follow me back if you don't mind ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit, cudowne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww... już się wprost nie mogę doczekać, kiedy mi opiszesz, jak się bawiłaś nad morzem. Tym bardziej, że zdjęcia wskazują, że baaardzo, ale to baaardzo dobrze! ;)
    Zazdroszczę Ci, że tak dobrze wyglądasz w spodenkach i w kapeluszach... Szczęściara z Ciebie! ;* I wiem, że się powtarzam, ale jestem zakochana w Twoich włosach! <333
    Buziak! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szorty, fajne połączenie z topem, podoba mi się bardzo :> !!

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio bardzo mi się podoba połączenie wysokiego stanu z krótkim topem! A do tego kocham czerń z brązem ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. No mi tu kowbojek brakuje. :D i hejaaa! hihih

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki trochę zniszczyły figurę, wydaje mi się że to wina materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZOSTAŁAŚ PRZEZE MNIE OTAGOWANA , ZAPRASZAM DO ODPOWIEDZI NA MÓJ TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz ;) po woodstocku na jednej nodze miała ponad 80 ugryzień tych krwio-pijców ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty jak zwykle promieniejesz! bosko!<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz tak promienny uśmiech że ta radość się udziela:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też robiłam kiedyś taką swoją biżuterię:)

    śliczny set i fajne zdj z namiotów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci, że odzywka Eveline sprawuje sie rewelacyjnie! nic innego poza nią nie używam na paznokcie, a są one zdecydowanie mocniejsze i ostatnio nawet zaczęły jakoś szybciej rosnąć! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. marzą mi się takie spodenki! najchętniej jednak skórzane;) Twoje włosy idealnie pasują do tego zestawu!:) jakby były precyzyjnie dobranym dodatkiem;)
    awwwr okazuje się, że prawie kupiłam od Ciebie siateczkowe legginsy! poddałam się jednak, bo z automatycznym 'licytowaczem' nie mam szans....

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz świetnie ! Masz śliczne włosy : )
    wpadnij do mnie i określ swój styl!

    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodenki! u mnie konkursik, w wolnej chwili zobacz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochałam się w Twoich włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. byłam (i nadal w sumie jestem) zawodowo.
    dzięki wielkie :* śliczna jak zawsze, WPADAJ NA KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  24. pieknie, pieknie, zajrze do twoich bransoletek, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie wyglądasz, świetne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie masz świetne kolczyki :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje loczki :)). Ślicznie wyglądasz! ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam spanie pod namiotem! :) W tamtym roku w Chorwacji rozszalał się wiatr, był straszny i przerażający wtedy, patrząc teraz na te sytuacje wspominamy je ze znajomymi strasznie miło i zawsze się śmiejemy. Adrenalinka nam sie podniosła, namioty pozalewane, odlatywały w kosmos, ale było fajnie! Na pewno się nie nudziliśmy! Z miła chęcią kupiłabym jakieś Twoje cudeńko, niestety przed wakacjami jestem spłukana, wczoraj zapłaciłam za wycieczkę do Tunezji i portfel waży co najmniej 2 kg mniej. :D

    Dziękuję Ci Kochana za komentarz, cieszę się, że tak uważasz, a ja cieszę się, że ludzie czytają to co piszę i wyrażają swoja opinię. Coraz mniej pojawia się komentarzy typu "fajna bluzka", a coraz więcej tych treściwych. Jestem naprawdę pod wrażeniem!
    Proszę o konkurencję w postaci Twoich wpisów. Chętnie poczytam o wyjeździe nad morze i o Turcji i o innych przeróżnych rzeczach, CZEEEKAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bransoletka cudeńko <3


    http://kamikastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne masz spodenki! Wszystko mi się w nich podoba, kolor super!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz w tych szortach;) i ten kapelusik dodaję uroku

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodenki są rewelacyjne!!! świetnie w nich wyglądasz!! do tego twoje boskie włosy:):*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i jak zawsze zapraszam:):*:**:*:

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten w kolorze butelkowej zieleni kosztował mnie 19,90, a ten miętowy z poprzedniego zestawu 24,90 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Great outfit!!, i love the shorts!!
    I'm following you now :)
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam szorty z podwyższonym stanem :) jestem ciekawa co to za wyjazd marzeń, może wygrałaś Modne podróże ze smakiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ładnie ci w kapeluszu .;)
    i stylizacja świetna, jak zwykle .;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny kapelusz, masz śliczne loki :). Zawsze chciałam mieć takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczecin zdecydowanie za daleko;P jak zwykle usmiechnieta:):) Kapelusik musi byc;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Love it, can't wait to see what you do next! Come check out my blog, maybe we can follow each other!
    Material Fixations

    OdpowiedzUsuń
  40. jak jest dobre towarzystwo, to wiadomo, że wszędzie będzie fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny wakacyjny zestaw, podoba mi się Twój top :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Po raz kolejny wygladasz oblednie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. that's so pretty! u have a fantastic style!!

    follow each other?

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.