środa, 3 kwietnia 2013

Little things

Tęcza. Chmury. Kolory. Marzenia. Rodzina. Przyjaciele. Ludzie. Impreza. Zabawa. Rozmowa. Listy. Świat. Podróże. Prowadzenie samochodu. Kosmetyki. Kąpiel. Usta. Pocałunki. Kwiaty. Motyle. Bajki. Boże Narodzenie. Pociąg. Światło.  Pisanie. Komputer. Sukienki. Jedzenie. Deszcz. Parasolka. Urodziny. Balony. Wino. Zima. Taniec. Szczęście. Czytanie. Książki. Śpiewanie. Tekst. Ubrania. Miłość. Bycie kochanym. Anioły. Sen. Owoce. Herbata. Pizza. Warzywa. Muzyka. Oczy. Czekolada. Telefon. Noc. Gwiazdy. Księżyc. Sztuka. Rysowanie. Śmiech. Lody. Świeczki. Prezenty. Babeczki. Jesień. Woda. Pływanie. Morze. Koty. Zwierzęta. Psy. Wiosna. Ognisko. Film. Kino. Wakacje. Lato. Słońce. Łąka. Sport. Odpoczynek. 
Na świecie jest tyle pięknych rzeczy. Ich prostota sprawia, że przynoszą nam najwięcej szczęścia. Naszym zadaniem jest tylko je zauważyć i docenić.
Jednak na co dzień mijamy te perełki obojętnie, uznając, że nam się należą i będą dla nas zawsze dostępne. Przyjmujemy, że taka jest kolej rzeczy, ludzkie prawo posiadania. Dopiero gdy ich zabraknie, czujemy smutek i pustkę. 
Lista powyżej powstała w pięć minut, a i tak jest mocno okrojona. Prawdę mówiąc, codziennie w swojej głowie wymieniam o wiele więcej rzeczy, za które jestem wdzięczna. Spróbuj i ty. Doceń małe cuda w swoim życiu.








płaszcz: odziedziczony
sweterek: sh
jeansy: sh
buty: allegro
komin: lokalny sklep
kokarda: katherine.pl
biżuteria: katherine.pl

75 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz! Uwielbiam Twój uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty i spięte włosy?! pierwszy raz widzę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ślicznie :) i fryzurka cudna ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w kokardzie na włosach Twych!!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki sweterek- bardzo wiosenne kolory:) słodka kokardka we włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, lubię Twoje rozważania i przyznam szczerze zainspirowałaś mnie do stworzenia własnej listy :) warto cieszyć się i doceniać z małych rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  7. szczera prawda! tak często nie zauważamy tego co najważniejsze!
    Jak zwykle świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż za uroczy sweterek! bardzo mi się podoba i ma świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, że potrafisz docenić to co w życiu piękne :) ślicznie wyglądasz, ekstra komin i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie wyglądasz;)

    pięknie masz ułożone włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek :) Fajny post ;)
    ____________________
    loonaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam to co piszesz i zawsze się z tobą zgadzam;) Ja też codziennie uczę się doceniać małe, błahe na pozór rzeczy i uśmiechać się przede wszystkim!
    F.

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny ten "odziedziczony" płaszczyk ... i ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny masz ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisałam sobie Twój post do ulubionych. Piękne słowa i będę sobie o nich przypominać, gdy dopadnie mnie małe załamanie humoru. Gdy zapomnę o tych malutkich rzeczach, które czynią Nas szczęśliwymi, wtedy gdy te wielkie niespełnione cele będą dołować, to małe rzeczy, o których będę pamiętać mogą spowodować lepsze samopoczucie.
    Dzięki, naprawdę dzięki, że mi o nich przypomniałaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja lubię Twój uśmiech! Od razu robi mi się lepiej jak na Ciebie patrzę! Pięknie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam síę z tobą! ;)
    ale jesteś fotogeniczna<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny sweterek,ładnie wygladasz też w upiętych włosach:]

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba czas zrobić sobie taką listę i cieszyć się z tych małych rzeczy:)
    Co do posta u mnie- strasznie zazdroszczę Ci tego trwałego, 100 procentowego optymizmu!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz takie cudowne, pozytywne podejscie do zycia! :)) Fakt, u nas nie jest jeszcze tak zle z ta pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie :))) Uroczy sweterek :*
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba się cieszyć z małych rzeczy, też staram się tak robić. Choć pogoda ostatnio nie ułatwia pozytywnego myślenia.. ;)
    Podoba mi się Twoje patrzenie na świat. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna lista. I w ogóle cieszę się, że w taki sposób poruszyłaś ten temat. :)
    Sweterek jest przeuroczy to on pierwszy rzucił mi się w oczy, a potem zauważyłam jaką masz bajeczną fryzurkę!!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz ciekawy sweterek ;)
    ogólnie fajny blog :)

    co Ty na to by się obserwować? może rownież przez facebooka?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam twoje pozytywne nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie tu u ciebie!!!zapraszam do obserwowania i do siebie www.swiat-karinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jaki piękny sweterek :) zazdroszczę, tym bardziej, że znalazłaś go w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja ! fajny blog :)

    zapraszam do siebie i do obserwowania

    www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. marzy mi się płaszczyk w takim kolorze ja Twój jest na liście moich rzeczy do uszycia ale na razie brak mi materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba przez to, że te rzeczy są tak proste tak często o nich zapominamy i niedoceniamy.. Pięknie masz spięte włoski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. sweterek istny cud :) wyglądasz świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny sweterek i świetnie wyglądasz w takim uczesaniu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mądre słowa. Często nie doceniamy różnych rzeczy, dopiero gdy je stracimy, dociera do nas co utraciliśmy.
    Uroczy sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życie jest zbyt krótkie żeby nie doceniać tych małych radości wokół nas. Widziałam wygląd na MP i już wtedy mój wzrok przykuł ten fantastyczny sweterek! Patrzę podpis a tu SH - Ty szczęściaro :* :)

    OdpowiedzUsuń
  35. sweterek bardzo bardzo mi się podoba.. ma urocze wykończenie i te kolory...
    i cudnie wygląda kokardka na włosach, zdecydowanie ma odpowiednią wielkość:)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  36. również uważam, że w zyciu trzeba umieć docenic małe rzeczy, żeby później szanować te duze;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale Ty fajnie wyglądasz w takiej fryzurce! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. hej:* z uwagi na to,że jestem u Ciebie częstym gościem nominowałam Cię do zabawy w The Versitile Blogger Award, więcej szczegółów u mnie na blogu.
    pozdrawiam:)
    iii jak zawsze pięęęknie!

    OdpowiedzUsuń
  39. faktycznie, codzienne wymienianie takich rzeczy może wiele ułatwić:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjny wpis...poza outfitem ofc:) ja również wartościuję często moje życie i również uważam, że należy być wdzięcznym za wszelkie nawet najmniejsze radości w życiu!!

    OdpowiedzUsuń
  41. I like that swetaer and coat. Very nice. Would you like to follow each other via bloglovin? Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ładnie wyglądasz, ten pomarańcz ze sweterka się tak fajnie wyróżnia. Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. kocham twoją burze włosów, ale ta fryzura jest mega do twarzy:*:*:*
    całusy:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  44. sweterek cudowny, w cieplutkich letnich kolorach, bardzo podobja mi sie Twoje buty :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dostrzeganie i docenianie małych rzeczy to bardzo ważna cecha.
    Ślicznie Ci w takim uczesaniu!

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ślicznie! Zupełnie inaczej. Piękna fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  49. sweter fajnie się tu komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow! Jestem pod wrażeniem <3
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. fajnie zobaczyć Cię w innej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny sweter, podoba mi się jego fason i kolory. W życiu jak w modzie: piękno zależy od szczegółu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Aż Cię nie poznałam w pierwszym momencie - bardzo ładnie wyglądasz w zebranych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne buty i cudowny sweterek !
    Wyglądasz zachywcająco :)

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.