piątek, 25 listopada 2011

Autumn flowers

Spódnica w kwiaty bardziej pasuje do wiosennych i letnich stylizacji, ale nie mogłam patrzeć jak marnuje się w szafie. No i kolejna stylizacja z butami z Papilion.pl Mogłabym ich w ogóle nie zdejmować! :)

Zapomniałam napisać - jakość niezależna ode mnie, tylko od uroków naszego położenia geograficznego. O 16 robi się już ciemno, a wcześniej jestem niestety na uczelni i nie mam jak zrobić zdjęć. Dlatego jakość taka a nie inna.

Skirt with flowers is more suitable for spring and summer stylizations, but I could not see how it get wasted in the closet. Well, another stylization with shoes from Papilion.pl I could never take off! :)





clothes: second hand
shoes: papilion.pl
bag: allegro
jacket: Cubus
scarf: handmade
cap: h&m

27 komentarzy:

  1. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy to mzawka czy zdjecia troche kiepskiej jakosci ?

    OdpowiedzUsuń
  3. boska torba i buty, maxi cudownie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się buty i torba! Fajnie wyglądasz i jaka uśmiechnięta:)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://aniqestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaa, bardzo,bardzo dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. buty ze spódnicą fajnie grają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie:)
    Zazdroszczę Ci włosów, są genialne.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są świetne, spódnica ma swój urok ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie się podoba szczególnie przedostatnie zdjęcie mimo braku ostrości xD
    Kwiaty - bardzo dobrze!!!!

    http://amedallion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. masz bardzo fajny styl, podoba mi się. botki piękne! dodaję do obserwowanych i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna spódnica, cały zestaw świetny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne buty i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódniczka i buty podobają i się najbardziej.


    (Zapraszam do mnie. Miglem.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna stylizacja! ps boska torebka!

    OdpowiedzUsuń
  15. stylizacja jest genialna, szkoda ze słabo widać!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódnica :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buty są świetne. ładnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje ci bardzo!:)
    fajne buty!
    wsp,wspołpracujesz z papillionem?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w twoim blogu *_*
    Dodaję! i zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. boski zestaw! mój ulubiony u Ciebie, wyglądasz niezwykle kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna spódnica, prezentuje się doskonale w takim jesiennym zestawieniu! nie mogę się napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is such a great look! I love those boots :)

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.