niedziela, 6 października 2013

Impossible is nothing

Jakby ktoś rok temu powiedział mi, że moje życie będzie tak wyglądać - nie uwierzyłabym. Jednak na nasz byt składa się tak wiele różnorodnych czynników, że czasami niemożliwe staje się możliwe. I dlatego życie jest takie piękne! Wiem, że piszę tajemniczo, ale na razie czekam, aż wszystko mi się poukłada. Obecnie sama nie wiem, w co mam ręce włożyć - ale jak najbardziej w pozytywnym sensie. Niestety, blog schodzi na dalszy plan, ale nie jest mi z tego powodu smutno, bo mam inne powody do szczęścia. Trzymajcie się ciepło w te jesienne, chłodne wieczory! :*










Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl
Post sponsorowany przez h&m.
botki: allegro
bransoletki: z Macedonii


42 komentarze:

  1. ślicznie, lubię takie dziewczęce stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Stylizacja ! Jak robisz roki , bo są przecudne !;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia we wszystkich sprawach! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie Twoja spódnicaaaa uwiodła <3

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd masz taką kieckę? :) marzy mi się coś takiego :) czekam na kolejny post, wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful outfit! Suits you very well :)

    Kiss, Selina & Olivia, The RedViolet
    www.theredviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna spódniczka :) Świetne rajstopy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia Kochana, rozwijaj się, czerp z życia najwięcej radości, doświadczeń i energii! :):*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolor spódnicy pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódnica pięknie wydłuża sylwetkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze Ci sie układa, życzę oby to trwało dalej, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy! Jestem bardzo ciekawa co takiego się u Ciebie dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę , że wszystko Ci się układa. Powodzenia Kochana !!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica :) Sama z chęcią bym taką założyła... ;)
    Pozdrawiam! :)
    Meg

    OdpowiedzUsuń
  16. Również trzymaj się ciepło!. Trzymam kciuki aby wszystko się układało :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajowa spódniczka i rajstopki ;)

    obserwujemy?
    http://iralamodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda.. Życie często zaskakuje. Oby Twoje zaskoczyło Cię pozytywnie:)!
    Piękna spódnica, jesteś bardzo podobna do mojej koleżanki ze studiów:).
    Buziaki;*!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tego czym się teraz zajmujesz :D mam nadzieję, że przyjdzie taki czas że nam to zdradzisz :)
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah ten październik... Widzę, że nie tylko u mnie wiele rzeczy się dzieje i niemożliwe staje się możliwe!:)) Tak Ci ładnie w czerwieni...:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Promieniejesz :) Ślicznie Ci w tej spódniczce, czerwień to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie, że Ci się tak dobrze układa! Trzymam kciuki żeby było jeszcze lepiej! No i mam taką małą cichą nadzieję, że choć rzadziej to na bloga nadal pisać będziesz! Jesteś jedną z najbardziej mądrych i sympatycznych blogerek jakie "internetowo" znam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. masz piękne włosy ! <3
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://makuchclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio przeżyłam szok jak uświadomiłam sobie jak moje życie wyglądało rok temu.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi dear
    Thanks for your comment some weeks ago on my blog
    Lovely skirt

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Popracuj nad uśmiechem. Ten na zdjęciach jest piękny i sympatyczny, ale cały czas taki sam, jakby przyklejony do twarzy a przez to sztuczny. Doskonale wyglądasz na zdjęciach z lutego.
    pozdrawiam i subskrybuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

1, 2, 3... you can criticize me now!

Istotną kwestią jest odróżnienie krytykowania od krytykanctwa.Prawdziwa krytyka ma a celu nie sprawienie przykrości osobie krytykowanej, ale pokazania błędów, tylko i wyłącznie w tym celu by osoba krytykowana mogła je naprawić. I to nazywamy konstruktywna krytyką. Natomiast gdy ktoś negatywnie ocenia pracę innego człowieka nie znając się na tym, nie podając żadnych rzeczowych argumentów i stosując wszelkie możliwe sposby zranienia krytykowanego to żaden z niego krytyk - raczej pasuje tu słowo krytykant.